کورتانا برای ویندوز ۱۰ روی گوشی ها ظاهر جدیدی دارد

کورتانا برای ویندوز 10 روی گوشی ها ظاهر جدیدی دارد

یکی از مسائلی که در مورد کورتانا مطمئن هستیم این است که این دستیار صوتی جدا از سیستم عامل است. این بدین معناست که مایکروسافت هر وقت که بخواهد میتواند ظاهر کورتانا را تغییر دهد بدون اینکه سیستم عامل اپدیت شود. حال به کنون برمیگردیم مایکروسافت هر روزه در فکر ایجاد تغییر برای کورتانا بر اساس بازخوردی است که کاربران میدهند.

دو عکسی که در این مقاله هستند میتوانند این تغییرات را در ویندوز ۱۰ نشان میدهد. مثلا میتواند علامت کورتانا را ببینید که در وسط و بالا قرار گرفته است و تغییرات دیگر.

کورتانا برای ویندوز 10 روی گوشی ها ظاهر جدیدی دارد

همچنین ویژگی hamburger menu وجود خواهد داشت. قابلیتی که در اغلب برنامه های Universal مایکروسافت وجود دارد و ممکن است تا قبل از عرضه نسخه نهایی کورتانا بر روی برنامه قرار میگیرد.

البته مایکروسافت ترجیح میدهد چیزی که کاربران بیش از حد میخواهند را بر روی گوشی خود سریعتر پیاده کند. و ترجیح میدهیم نسخه پیش نویس که قرار است در فوریه منتشر شود کورتانا برای ویندوز ۱۰ روی گوشی ها ظاهر جدیدی دارشته باشد و این ویژگی خیلی قبل از نسخه نهایی منتشر شود.

البته که ویژگی جدیدی که به کیبرد اضافه شده است را هم داریم. قابلیتی که میتوانید بوسیله گفتن بنویسید! فقط کافیست تا بگویید و گوشیجمله شما را بنویسد.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept