کلیدهای مجازی بر روی صفحه نمایش پرچمدار مایکروسافت Cityman

کلیدهای مجازی بر روی صفحه نمایش پرچمدار مایکروسافت Cityman

درست همی چند روز پیش بود که مایکروسافت مشخصات پرچمداران خود یعنی لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰xl در اینترنت منتشر کرد و اما امروز خبری جدید به دست رسیده است که پرچمدار آینده مایکروسافت یعنی Cityman دارای کلیدهای کنترلی مجازی است و از کلید های خازنی خبری نیست.این که آیا این کلیدهای مجازی بهتر هستند یا خازنی به انتخاب کاربر بستگی دارد ولی به نظر میرسد که استفاده از کلیدهای مجازی در بهبود تجربه کاربری نقش موثرتری دارد همچنین از لمس اتفاقی کلیدهای کنترلی جلوگیری کرده و در برنامه ها و بازیها و یا در هنگام فیلم دیدن هم به سادگی قابل مخفی شدن هستند.

کلیدهای مجازی بر روی صفحه نمایش پرچمدار مایکروسافت Cityman

این را هم بگوییم که جزئیات بیشتری در مورد گوشی Talkman منتشر نشده است و باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا برای این گوشی کلیدهای خازنی ترجیح داده می شود و یا این گوشی هم مانند Cityman از کلیدهای روی صفحه استفاده می کند.البته باید توجه کنید که هنوز هیچ چیز قطعی نیست و این ها تنها شایعات است و اگر بخواهیم مطمئن شویم باید تا روز معرفی این گوشی منتظر بمانیم.

نظرات خود را در مورد کلیدهای  مجازی بر روی صفحه نمایش با در میان بگذارید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept