چگونه مدارک و اسناد خود را در OneNote ذخیره کنیم ؟

چگونه مدارک و اسناد خود را در OneNote ذخیره کنیم ؟

اموزش بعدی مایکروسافت در مورد هک شصت ثانیه ای در مورد استفاده از برنامه سیستمی و عالی وان نوت OneNote است. برنامه ای که یک دفترچه یادداشت خوب و عالی با قابلیت همگام شدن با وان درایو نیز هست.

در اموزش های قبلی از این نوع “اموزش بکاپ عکس های اینستاگرام بر روی لومیا” و “قرار دادن دکمه Skype در وبسایت برای چت یا تماس” است که براحتی و در فقط شصت ثانیه میتوانستید یک حرکت حرفه ای با ویندوز فون خود انجام دهید. اکنون میخواهیم خیلی کوتاه در مورد کار با OneNote برای ویندوز فون صحبت کنیم. کارکرد این برنامه را خیلی ساده توضیح دهیم.

دانلود ویدیو

ابتدا برنامه را باز کنید و برای ساخت یک یادداشت جدید گزینه + را بزنید، در یادداشت خود میتوانید نوشته بگذارید، نوشته هایی که با قابلیت تیک زدن باشند؛ یا میتوانید عکس قرار دهید و همچنین یک صدا بر روی ان بگذارید. در پایان نیز میتوانید براحتی ان را با دیگران به اشتراک بگذارید و یا اینکه در وان درایو ذخیره کنید و از هر دستگاه دیگری به ان دسترسی داشته باشید. دقت کنید که اگر به اینترنت متصل باشید تمام محتوای OneNote بر روی سرور های مایکروسافت همگام سازی خواهد شد و ذخیره میشوند.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept