چگونه در ویندوزفون ۸٫۱ GDR1 پوشه زنده Live Folders بسازیم

چگونه در ویندوزفون 8.1 GDR1 پوشه زنده Live Folders بسازیم

اگر شما اپدیت اول ویندوزفون ۸٫۱ را که امروز صبح منتشر شد نصب کرده باشید از یک ویژگی بسیار خوب این اپدیت که قابلیت ساخت پوشه زنده Live Folders است بهره مند خواهید شد. مایکروسافت این فولدر بندی را Live خواند زیرا برنامه و بازی ها در این پوشه ها خاصیت زنده بودن Live Tile بودنشان را از دست نمیدهند و همچنان لایو میمانند. اما چگونه فولدر بسازیم؟ بسیار ساده است. بگذارید نشانتان دهیم.

۱٫ انگشت خود را بر روی نرم افزار مورد نظر قرار دهید و نگه دارید تا زمانیکه برای ویرایش اماده شود.
۲٫ کاشی برنامه را بر روی برنامه دیگری که میخواهید با ان دو یک فولدر بسازید، بکشید.۳٫ بر روی قسمت “تغییر نام Name Folder” کلیک کنید تا بتوانیدنامی که میخواهید را بر روی پوشه قرار دهید.
۴٫ حال هر کاشی دیگری را که میخواهید بر روی این فولدر یا پوشه ساخته شده بکشید.
۵٫ تمام شد!

پوشه زنده Live Folders میتواند تغییر اندازه نیز بدهد. برای اینکار کافیست انگشت خود را بر روی پوشه مورد نظر نگه دارید و سپس بر روی فلشی که در سمت گوشه پایین کاشی است ضربه بزنید تا پوشه Folder در اندازه های گوناگون تغییر کند. این ویژگی میتواند بسیار مفید باشد، بطور مثال شما میتوانید برنامه های همنوع را در  یک پوشه قرار دهید. مثلا برنامه چت ویندوزفون همچون: وایبر و اسکایپ و واتس اپ و… را در یک پوشه قرار دهید و دسترسی به انها را بسیار ساده تر کنید.

شما همچنان میتوانید از شکلک های موجود در کیبرد خود برای نامگذاری پوشه ها Folders استفاده کنید. بطور مثال از شکل دسته بازی برای پوشه بازی ها در صفحه اصلی خود استفاده کنید. ویژگی های دیگری نیز برای اپدیت اول ویندوزفون ۸٫۱ همچون “ اشتراک گذاری اینترنت بوسیله بلوتوث ” و “کاشی زنده Live Tile جدید فروشگاه store ” وجود دارند.

نظر شما درباره این ویژگی چیست؟ ایا این ویژگی باعث میشود که از صفحه اصلی ویندوزفون خود نهایت استفاده را داشته باشید؟

4 نظرات
  1. benyamin کاربر می گوید

    salam.man lumia 520 darm.updat 8.1 ro anjam dadam. ama aslan nmitunam pushe zende besazam.vaghti kashi ro ruye kashie dg mikesham kashie ziri farar mikone… ain ghabeliat ro chejuri bayad faalesh konam?.

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      این قابلیت در اپدیت اول ویندوزفون ۸٫۱ اضافه شده
      شما ۸٫۱ رو گرفتید
      باید بعد از اون اپدیت اولش رو هم دریافت کنید که این اپدیت برای کاربران دولوپر فعلا فقل فعال هستش

  2. سعیده کاربر می گوید

    با سلام. من گوشی ۱۳۲۰ دارم و به آخرین ورزن هم آپدیت کردم و این کاری رو که گفتید انجام دادم ولی نمی توانم فولدر بسازم و وقتی کاشی ها رو روی هم می برم هیچ اتفاقی نمی افته.

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      این ویژگی هنوز بصورت رسمی منتشر نشده و فقط برای کاربران دولوپر هستش که اپدیت gdr1 رو دریافت کردن
      بصورت رسمی بزودی منتشر خواهد شد

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept