پیش نمایش ویندوز ۱۰ برای لومیا ۵۲۵ و ۵۲۰ منتشر شد

مشکل اپدیت به پیش نمایش ویندوز 10 برای گوشی باید تمام شده باشد

اگر شما جزو کسانی هستید که گوشی های لومیا ۵۲۰ یا لومیا ۵۲۵ را دارید و نتوانستید اپدیت دوم پیش نمایش ویندوز ۱۰ برای گوشی با نسخه ۱۰۰۵۱ را دریافت کنید و برای شما در دسترس نبود، اکنون این اپدیت برای گوشی شما منتشر شده است و میتوانید ان را دانلود کنید.

همه کاربرانی که ویندوز ۱۰ برای گوشی را داشته اند و از نسخه پی شنمایش به ویندوز فون ۸٫۱ بوسیله برنامه Windows Phone Recovery Tool بازگشته اند گزارش داده اند که گوشی انها brick شده است. مایکروسافت نیز این گزارش ها را تایید کرد و اضافه کرد:

” ما انتشار این نسخه پیش نمایش را برای باقی کاربران با این دستگاه ها متوقف کردیم و در حال کار با همکاری کاربرانی که این مشکل برایشان پیش امده هستیم.”

مایکروسافت این نسخه پیش نمایش را منتشر کرد و از مشکلات ان نیز کاربران را با خبر کرد و ما نیز همیشه گفته ایم که احتمال هر مشکلی در این نسخه های پیش نمایش هست، پس اگر میخواهید اپدیت کنید حتما بدانید که هر مشکلی ممکن است سراغتان بیاید و توصیه میکنیم فعلا صبر کنید.

منبع: مایکروسافت

2 نظرات
  1. مریم کاربر می گوید

    سلام
    با تشکر از سایت خوب و مطالب مفیدتون،
    من لومیا۹۳۰ دارم و میخوام به دنیم آپدیتش کنم(الان سایان هستش) اگه از ستینگ فون آپدیت رو بزنم به دنیم آپدیت میشه یا ویندوز ۱۰ نصب میشه؟الان نمیخوام وین ۱۰ رو نصب کنم چون شنیدم هنوز مشکلاتی داره و کامل نشده.
    اگر پاسخ بدید ممنون میشم.

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      سلام
      ممنون
      الان نمیتونید کلا به ویندوز ۱۰ اپدیت کنید
      با خیال راحت تا جایی که گوشیتون اپدیت داره, اپدیتش کنید و همه اپدیت ها رو نصب کنید
      این ویندوز ۱۰ که الان هست نسخه پیش نمایش و ازمایشیه که چندتا مرحله رو باید برید تا بگیرید, تو ستینگ و… نمیشه
      براحتی از همون طریقی که گفتید کامل گوشیتونو اپدیت کنید

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept