پشتیبانی از Mouse بلوتوث در ویندوز ۱۰ برای گوشی + ویدیو

پشتیبانی از Mouse بلوتوث در ویندوز 10 برای گوشی + ویدیو

همانطور که همه میدانیم با امدن اپدیت دوم ویندوز فون ۸٫۱ گوشی های لومیا و ویندوز فونی اکنون از کیبرد های بلوتوثی پشتیبانی میکنند ولی همانگونه که قبلا نیز گفتیم تغییرات ویندوز ۱۰ کاملا غالب بر ویندوز فون ۸٫۱ اپدیت GDR2 هستند و اینجا در ویندوز ۱۰ نه تنها از کیبرد بلکه قابلیت پشتیبانی از Mouse بلوتوث در ویندوز ۱۰ برای گوشی وجود دارد.

دانلود ویدیو

خب اتصال اینها خیلی راحت است ابتدا بلوتوث گوشی ویندوز فونی خود را روشن میکنید و دستگاه مورد نظرتان در اینجا موس Mouse را با گوشی جفت میکنید و اتصال را برقرار میسازید. گوشی بصورت خودکار موس را میشناسد و نشانگر Pointer موس بر روی صفحه نمایش گوشی نمایش داده میشود و با حرکت موس میتوانید بر روی گوشی کار کنید.

ویدیو بالا شاید کمی نامفهوم باشد و خیلی سریع توضیح داده باشد ولی چیزی که دیده میشود اینست که براحتی با موس و کیبرد میتوانید بر روی گوشی ویندوز فونی خود کار کنید، با موس همچون دست خود به هر جا میخواهید بروید و کیبرد نیز وظیفه نوشتن را برای شما بخوبی انجام میدهد. البته در پایان هم دقت داشته باشید که این هنوز اول راه ویندوز ۱۰ برای گوشی است و هنوز در نسخه پیشنمایش است.

1 نظر
  1. سبحان کاربر می گوید

    بسیار عالی
    خسته نباشید آقای اکبری . ممنون از سایت بروزتون

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept