ویژگی های جدید نقشه ویندوز ۱۰ برای گوشی

ویژگی های جدید برای نقشه در ویندوز 10 برای گوشی خواهند امد

مایکروسافت در مورد ویژگی های جدید برنامه ی نقشه ای که در ویندوز ۱۰ برای گوشی قرار داده است صحبت کرد. نسخه ای که هفته پیش با نسخه ۱۰۰۵۱ پیش نمایش ویندوز ۱۰ منتشر شد.

ویژگی های جدید نقشه ویندوز ۱۰ برای گوشی زیاد هستند و البته برخی در نسخه کنونی نیز وجود دارند. در این نقشه علاوه بر اینکه بوسیله باز و بسته کردن دو انگشت میتوانند بزرگنمایی در عکس را نشان دهند، کاربران همچنین میتوانند با دو انگشت نقشه را به بالا و پایین نیز ببرند. همچنین نوار جستجویی در این برنامه نقشه قرار دارد که با bing مایکروسافت همگام است و به کاربران اجازه میدهد تا بر روی نقشه مسیر خود را پیدا کنند.

مایکروسافت در این زمینه میگوید:

“کلمه ای که میخواهید را بنویسید و خواهید دید که جزئیاتی کامل در مورد کلمه جستجو شده به کمک تجربه حرفه ای در ویندوز و همچنین به کمک موتور جستجو Bing نمایش داده خواهد شد. علاوه بر اینکه میتوانید مکان های مهم را ببینید میتوانید عکس ها و نظرات کاربرانی که اخیرا نظر در ان مورد داده اند را نیز ببینید. همچنین میتوانید مستقیما از برنامه رستورانی را رزرو کنید. همینکه در میان راه هستید بایستید و میتوانید هتل های نزدیک و همچنین مکان های نزدیک برای نوشیدن و خوردن نیز پیدا کنید و همچینین برخی مکان های جذاب و دیدنی نیز به شما پیشنهاد داده خواهد شد.”

ویژگی های جدید برای نقشه در ویندوز 10 برای گوشی خواهند امد

این برنامه نقشه میتوانید مسیر شما را در هر پیچ و قدم به قدم به شما بگوید و مسیر شما را بر اساس نزدیکترین مسیر و همچنین اخرین شرایط ترافیکی پیشنهاد میدهد، و همچنین بعنوان افلاین نیز میتوان نقشه را دانلود و استفاده کرد.

همچنین مایکروسافت اضافه کرد:

“ما همچنین واقعا اسان کرده ایم این که شما از دستگاه کنونی به دستگاه دیگر بروید و اطلاعات شما بر روی نقشه دستگاه جدید همگام شود. کافیست فقط با اکانت مایکروسافت خود بر روی دیگر دستگاه های ویندوز وارد شوید و تمام مناطق علامت گذاری شده، منطقه کنونی شما و حتی جستجو های اخیر بصورت خودکار بر روی دستگاه جدید نمایش داده میشوند.”

ایا شما از این ویژگی های خوب نقشه در ویندوز ۱۰ برای گوشی استفاده میکنید؟

منبع: مایکروسافت

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept