ویژگی هایی که در نسخه بعدی WhatsApp برای ویندوزفون اضافه میشوند

ویژگی هایی که در نسخه بعدی WhatsApp برای ویندوزفون اضافه میشوند

WhatsApp نرم افزاری است که متاسفانه اپدیت های دیر به دیری را دریافت میکند با توجه به اینکه خیلی وقت است که به دنیای تکنولوژی پیوسته است. نسخه پیش نمایش whatsapp برای ویندوزفون اپدیت شد و ویژگی هایی به ان اضافه گشت و این قابلیت ها بزودی به نسخه اصلی واتس اپ اضافه خواهند شد. در این مطلب این ویژگی ها را توضح میدهیم.

قابلیت Archive کردن پیام ها

قابلیتی است که بوسیله ان میتوانید پیام های هر شخص خاص را ارشیو Archive کنید تا بتوانید انها را برای خودتان نگه دارید. برای دیدن پیام های Archive شده کافیست در منو اصلی به قسمت archived chats بروید.

فرستادن ادرس مکان هایی که خودتان میخواهید Send custom location

این ویژگی بصورتی دیگر درواتس اپ قبلا وجود داشت و ان به این نحو بود که میتوانستید مکان location خود را برای دیگری بفرستید ولی فقط همانجایی که بودید. ولی این ویژگی اکنون کاملتر شده و میتوانید هر مکانی که میخواهید را روی نقشه علامت بزنید و بفرستید و این قابلیت برای زمانی که میخواهید با دیگران در جای خاصی قرار بگذارید و یا اینکه مکان دیدنی را به دوستتان در سفرش نشان دهید کاربردی است.

قابلیت ویرایش عکس ها

قابلیتی که در ان میتوانید قبل از اینکه عکسی را بفرستید ان را برش دهید, بچرخانید و… سپس ان را ارسال کنید.

فونت های کوچکتر برای مشاهده بیشتر

میتوانید فونت های خود را کوچکتر و لاغرتر ببینید و به این ترتیب میتوانید تعداد چت های بیشتری را بصورت یکجا بر روی صفحه ببینید.

قرار دادن پس زمینه برای هر کدام از مخاطبان

اکنون شما میتوانید یک پس زمینه را برای تمام مخاطبان خود قرار دهید در صورتیکه در اپدیت جدید میتوانید پس زمینه یا پشت صفحه مخصوص برای تک تک کاربران و مخاطبان خود قرار دهید.

دقت کنید که این ویژگی ها فقط مخصوص نسخه ویندوزفون ۸٫۱ برای ویندوزفون خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept