ویندوز ۱۰ موبایل نسخه ۱۰۱۶۶ با استور قدیمی خداحافظی کرد

محدودیت دانلود با اینترنت سیمکارت از استور در ویندوز 10 موبایل برداشته شده است

با اخرین نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰ موبایل که نسخه ۱۰۱۶۶ است ما با یک دوست قدیمی خداحافظی کردیم. همانطور که میدانید استور جدید ویندوز ۱۰ موبایل در این سیستم عامل آمده است که با استوری که اکنون در ویندوز فون داریم متفاوت است.

استور جدید در نسخه ازمایشی بود و در کنار استور کنونی ویندوز فون ۸٫۱ در نسخه ویندوز ۱۰ موبایل وجود داشت. حال که کامل شد عنوان ازمایشی آن برداشته شد و بصورت رسمی بر روی ویندوز ۱۰ موبایل قرار گرفت و اینجاست که نسخه قدیمی استور (استور ویندوز فون ۸٫۱) از ویندوز ۱۰ موبایل کاملا برداشته شدو در نسخه ۱۰۱۶۶ به بعد دیگر آن را نخواهیم دید.

حال از ویندوز ۱۰ موبایل نسخه ۱۰۱۶۶ به بعد فقط یک استور برای دانلود برنامه ها وجود دارد. هنوز این استور جدید مشکلات کوچک و زیاد خود را دارد ولی در کل میتوان گفت بهتر و کاربردی تر از نسخه قبلی است و البته در آپدیت های بعدی بهتر و بهتر خواهد شد.

1 نظر
  1. mb کاربر می گوید

    سلام. ممنون از سایت خوبتون. من ویندوز گوشیمو به ویندوز ۱۰ آپدیت کردم ولی مشکلم اینه که اصلا برنامه استوری نداره. اصلا نه میتونم برنامه ای نصب یا آپدیت کنم. لطفا راهنماییم کنین.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept