ویندوز ۱۰ موبایل نسخه ۱۰۱۶۶ اکنون در دسترس قرار گرفت برای کاربران دسته Fast

نسخه 10149 ویندوز 10 موبایل برای کاربران Insider بر روی Slow ring منتشر شد

مایکروسافت نسخه جدید ویندوز ۱۰ موبایل نسخه ۱۰۱۶۶ را منتشر کرد و اکنون کاربران دسته Fast از کسانی که در Insider ثبت نام کرده اند میتوانند آن را دانلود کنند.

همچنان که این نسخه برای کامپیوتر نیز منتشر شده است مایکروسافت هنوز هفته تمام نشده همان نسخه را برای کاربران ویندوز موبایل نیز عرضه کرد، تغییرات این نسخه کوچک و ویژگی های خاص در این نسخه اضافه شده اند. همچنین مایکروسافت بیشتر نقص هایی که از نسخه ۱۰۱۴۹ وجود داشت را برطرف کرده و تمرکزش را بر روی کیفیت گذاشته است.

یکی از مشکلات عمده این بود که بعد از آپدیت برای اتمام آپدیت و انجام برخی اصول، صفحه قفل هنگ کرده و برای مدت حدود ده دقیقه هیچکار انجام نمیشد تا ریکاروی انجام شود و گوشی به کار بیوفتد و البته برای اولین بار بعد از آپدیت بود که این مشکل را مایکروسافت برطرف کرده است. همچنین دانلود برنامه از استور بهتر و پایدار تر شده است. استور قدیمی از این نسخه برداشته شده است و استور جدید که با عنوان آزمایشی beta بود اکنون دیگر عنوان beta را ندارد و از حالت ازمایشی خارج شده است.

اگر شما نیز در اینسایدر عضو هستید و حلقه Fast را انتخاب کرده اید اکنون میتوانید این نسخه را دانلود کنید.

منبع: بلاگ ویندوز

2 نظرات
  1. مهدی کاربر می گوید

    با تشکر از زحماتتون در تهیه یه مرجع خوب
    یه سوال دارم ، تفاوت حلقه Fast با Slow در چیه؟ ممنون

    1. محمد علی کاربر می گوید

      سلام .. گروه fast سریعتر بیلد جدید رو دریافت میکنن

      گروه slow دیرتر دریافت میکنن و همچنین بیلد گروه slow باگ هایی کمتر داره

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept