ویندوز ۱۰ موبایل نسخه ۱۰۱۴۹ اکنون بر روی Fast Ring قابل دانلود است

لیست کامل تغییرات پیش نمایش ویندوز 10 برای گوشی نسخه 10051

اخبار گوناگونی را از نسخه های پیش نمایش ویندوز ۱۰ موبایل شنیدیم و اکنون کاربران برنامه Insider میتوانند نسخه بعدی پیش نمایش ویندوز ۱۰ را با نسخه ۱۰۱۴۹ دریافت کنند البته آنهایی که گزینه Fast Ring را انتخاب کرده اند.

ویژگی های ویندوز ۱۰ موبایل نسخه ۱۰۱۴۹

  • مرورگر Microsoft Edge : اولین نکته ای که در این نسخه چشمان شما را به خود خیره خواهد کرد مرورگر جدید Microsoft Edge است که در این نسخه خواهید داشت. این نسخه همچنین نوار آدرس که در بالای صفحه بود را به پایین صفحه آورده است و این بر اساس نظرات کاربران تعیین شده است.  همچنین میتوانید دید در دو نسخه mobile view یا desktop view را در این نسخه انتخاب کنید.
  • نکته مهم: اینکه برنامه مرورگر Project Spartan با نام جدید Microsoft Edge در این نسخه موجود است به این معناست که برنامه جدیدی داریم و تمام اطلاعات نیز جدید است. این به این معناست که تمام کوکی ها – علاقه مندی ها و تاریخچه و… که بر روی مرورگر اسپارتان ذخیره کرده بودید با آپدیت به این نسخه کاملا حذف میشود.
  • بهتر شدن تجربه کاربر UX و پاکسازی سیستم عامل : در این نسخه شما خیلی از بهتر شدن های تجربه کاری و همچنین صاف و تمیز کردن ها را خواهید دید. ما این مشکل که وقتی کاشی زنده ای را به صفحه شروع پین میکردید و بلوری میشد را برطرف کرده ایم. بنابراین یک صفحه شروع شفاف و براق خواهید داشت. همچنین بسیاری از پاکسازی ها در مورد کنترل کردن ها را خواهید دید با آپدیت شدن آیکن ها و جلو های بصری سیستم عامل همچون بخش کنترل صدا. در کل سیستم عامل را خیلی بهتر و انعطاف پذیر تر برای استفاده خواهید دید. ما خیلی تغییرات در این موضوع دادیم ولی خب تغییرات بزرگتر دیگری ما را در این نسخه خوشحال کرده اند.
  • پیشرفت های کورتانا : اکنون دفترچه cortana در آخرین نسخه خود است و همچنین پروفایل و تنظیمات با هم ترکیب شده اند. همچنین میتوانید Quiet Hours را در دفترچه کورتانا تنظیم کنید.
  • کنترل فلش گوشی Flashlight در action Center : یکی از بیشترین ویژگی هایی که توسط کاربران در برنامه ویندوز اینسایدر درخواست داده شده بود قرار دادن دکمه خاموش و روشن کردن فلش گوشی در قسمت اکشن سنتر ویندوز ۱۰ بود که هر چند این موضوع کوچکی است اما در این نسخه آن را اضافه کردیم. کافیست اکشن سنتر را از بالا به پایین بکشید و آن را تنظیم کنید. همچنین میتوانید تنظیم کنید که کدام ویژگی ها همیشه در اکشن سنتر نمایش داده شوند بدون اینکه ان را باز کنید.
  • برنامه گالری عکس ها آپدیت شده برای ویندوز ۱۰ : ما یک آپدیت برای برنامه عکس ها در ویندوز استور بتا منتشر کردیم. در این نسخه بهتر شدن عملکرد و بیشتر شدن پایداری برنامه را داریم. همچنین قابلیت هایی اضافه شده اند از جمله قابلیت مشاهده عکس های انیمیشن GIFs که در گوشی هایی با رم ۱ گیگابایت به بالاتر قابل مشاهده خواهند بود. همچنین در قسمت البوم ها میتوانید قسمت های مشخص برای اسکرین شات ها – عکس های دوربین و عکس های ذخیره شده را مشاهده کنید.
  • برنامه های خود را آپدیت کنید: مطمئن شوید که به استور جدید بروید و اخرین نسخه نقشه ها را دانلود کنید. خیلی از برنامه های پیشفرض سیستم عامل همچون ایمیل و تقویم و… آپدیت شده اند و تغییرات زیادی در آنها رخ داده شده است. مطمئن شوید که همه آنها را آپدیت کرده اید تا بهترین تجربه را از گوشیتان داشته باشید.

در ویندوز ۱۰ موبایل نسخه ۱۰۱۴۹ چه مشکلاتی برطرف شده است؟

  • مشکل کار نکردن قسمت فیلتر تماس و پیام Call + SMS filter برطرف شده است.
  • مشکل نمایش ندادن notifications نوتیفیکیشن پیام های جدید برطرف شده است.
  • کار نکردن برنامه Podcast  برطرف شده است.
  • مشکل نصب یا آپدیت نشدن برنامه ها در استور ویندوز فون برطرف شده است.
  • مشکل مخفی نشدن نوار پیمایشی برطرف شده است.

این نسخه به نظر میرسد که یک تلنگر به کسانی است که صبر و آزمایش کردن را در پیش نمایش ویندوز ۱۰ موبایل داشته اند و برای کسانی که منتظر نسخه جدید بودند یک راه طولانی است تا اعتماد بنفس خود را بدست بیاورند. اخبار کامل و جدید در مورد این نسخه از ویندوز ۱۰ موبایل توسط ویندوز آرنا منتشر خواهد شد. با ما همراه باشید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept