ویندوز ۱۰ موبایل قابلیت ضبط مکالمات دارد؟

ویندوز-10-موبایل-قابلیت-ضبط-مکالمات-دارد؟

یکی دیگر از درخواست های کاربران که در دای کاربر مایکروسافت رای بالایی را به خود اختصاص داده است اضافه شدن ویژگی ضبط تماس بوده است .که احتمالاًدر این ویندوز ۱۰ اضافه شده است.کاربران ویندوز۸٫۱به دلیل برخی محدودیتهای نرم افزاری و سخت افزاری قادر نبودند که صدای مکالمه دو طرف را ضبط کنند.

در ویندوز ۱۰ بیلد ۱۰۱۴۹ در File Explorer متوجه این نکته شدیم که یک پوشه به نام Recorded Call که بطور پیش فرض قرار دارد.این پوشه در File Explorer و در کنار دیگر پوشه‌ها مانند Documents، Downloads، Music، Pictures، Ringtones و Videos قرار دارد.

این برنامه احتمالاً قطعی است و به صورت یک برنامه ضبط  یونیورسال که مکالمات یا صدای ضبط شده را به پوشه Recorded Call در برنامه File Explorer ویندوزفون هدایت می کند .

علاوه بر این، یک اپلیکیشن Voice Recorder نیز در این سیستم عامل قرار دارد که اجازه استفاده از پوشه Recorded Calls برای آن صادر شده است.

ویندوز 10 موبایل قابلیت ضبط مکالمات دارد؟

اگرچه اپلیکیشن‌های پیشفرض یا اصطلاحا Native سیستم عامل‌ها، عملکرد بهتری نسبت به اپلیکیشن‌های مشابه متفرقه یا Third Party دارند. خوشبختانه اینگونه بنظر می رسد که مایکروسافت در تلاش است تا تک تک مشکلات ویندوزفون۸٫۱ را رفع کند .نظر شما چیست؟

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept