ویندوز ۱۰ موبایل برای همکاران مایکروسافت احتمالا در اواخر تابستان منتشر میشود

ویدیو نسخه 10080 پیشنمایش ویندوز 10 برای گوشی بر روی لومیا 830

در حالیکه ویندوز ۱۰ برای کامپیوتر ها برنامه ریزی شده است تا بصورت رسمی در تاریخ ۷ مرداد منتشر شود، مایکروسافت برنامه ای در مورد تاریخ انتشار ویندوز ۱۰ موبایل را نداد. ولی یک گزارش جدید منتشر شد که گزارش میدهد که ویندوز ۱۰ موبایل برای همکاران مایکروسافت چیزی در تاریخ اواخر تابستان و مهر منتشر میشود، حداقل برای شرکت های همکار مایکروسافت.

ویندوز 10 موبایل برای همکاران مایکروسافت احتمالا در اواخر تابستان منتشر میشوداین قضیه از بین قسمتی از سمینار مایکروسافت که از طریق اینترنت برای همکاران خود داشت برداشته شده است. بر اساس اسلایدی که از منبع منتشر شده از این کنفرانس، ویندوز موبایل sku که ویندوز موبایل برای شرکت هایی که گوشی های ویندوزی میسازند است، در اواخر تابستان و اوایل پاییز منتشر میشود. این میتواند این معنی را بدهد که این اتفاق چیزی در طول ماه شهریور خواهد افتاد. اگر چه در این سمینار سخنران گفت که ویندوز ۱۰ موبایل در ماه اکتبر (مهر) عرضه خواهد شد.

دقت داشته باشید که این تاریخ برای همکاران مایکروسافت است و برای کاربران گوشی های لومیا نیست و برای تمام کاربران ممکن است تاریخی دیرتر باشد.

منبع: Neowin

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept