ویندوز فون ۸٫۱ همچنان در حال رشد بر روی گوشی های ویندوز فون است

بررسی گوشی ارزان قیمت نوکیا لومیا 530 دو سیم کارته

اخرین امار شرکت امارگیر AdDuplex رشد ویندوز فون ۸٫۱ را نشان میداد و در امار قبل دیدیم که ویندوز فون ۸٫۱ بر ویندوز فون ۸ پیشی گرفت و اکنون اخرین اپدیت مایکروسافت یعنی همان ویندوز فون ۸٫۱ بر روی ۵۷٫۹ درصد گوشی های ویندوز فونی در سراسر جهان نصب شده است.

همچنین این شرکت دریافت که این امار در کشور های مختلف با یکدیگر متفاوت است و اختلاف ها نیز گوناگون است. در هلند این اپدیت به بیش از ۷۵ درصد است و در افریقای جنوبی این درصد به عدد ۳۱ میرسد. در ایالت متحده ویندوز فون ۸٫۱ در ۴۶ درصد است.

ویندوز فون 8.1 همچنان در حال رشد بر روی گوشی های ویندوز فون است (1)

این امار از ۴۸۳۲ دستگاه ویندوز فون جمع اوری شده است که برنامه AdDuplex’s SDK v.2 در روی انها اجرا میشود، گوشی لومیا ۵۲۰ همچنان محبوب ترین گوشی با ۲۵٫۴ درصد امار است هرچند که این امار نسبت به ماه نوامبر که ۲۶٫۳ درصد بود کمتر شده است.

ویندوز فون 8.1 همچنان در حال رشد بر روی گوشی های ویندوز فون است (1)

لومیا ۶۳۰ نیز درصد کمی را داراست، همچون لومیا ۵۳۰ که اکنون ۳ درصد امار کل را داراست. AdDuplex همچنین دو دستگاه جدید را یافته است که هنوز معرفی نشده اند یکی از انها RM-1068 که در برزیل است و ۴ اینچ و دیگری نیز گوشی شرکت LG است با مدل LGVW820 و ۴٫۷ اینچ با رزولوشن ۸۵۴ x 480 است. برای اطلاعات بیشتر میتوانید به منبع زیر مراجعه کنید.

منبع: SlideShare (AdDuplex)

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept