ویندوزفون ۸٫۱ و لومیا ساین Cyan برای لومیا ۶۲۵ و رام تایلند منتشر شد

Lumia_920_OTA_updateآپدیت نسخه پیش نمایش ویندوزفون 8.1

یک سایت خبری و البته تعداد زیادی از کاربران ویندوزفون که گوشی لومیا ۶۲۵ داشتند و رام گوشی آنها برای کشور تایلند بوده اند گذارش داده اند که  مایکروسافت آپدیت ویندوزفون ۸٫۱ و لومیا ساین Cyan را برای دستگاه های آنها منتشرکرده است.

آپدیت با یک آپدیت سیستم عاملی OS یعنی همان ویندوزفون ۸٫۱ با نسخه ۸٫۱۰٫۱۲۳۹۷٫۸۹۵ شروع میشود که آخرین نسخه ویندوزفون ۸٫۱ نسخه دولوپر است و حجم آن حدود ۱۵۰ مگابایت میباشد. و البته آپدیت دوم که حدود ۶۰۰ تا ۷۰۰ مگابایت است و در واقع همان آپدیت Lumia Cyan میباشد و بعد از ان گوشی شما آپدیت های رسمی را دریافت کرده است.

البته هنوز خبر رسمی در سایت مایکروسافت منتشر نشده است و ما امیدواریم که این بروزرسانی به زودی در تمام دنیا منتشر شود. اگر شما نیز جزو افرادی هستید که لومیا ۶۲۵ دارید و رام گوشی تان برای تایلند است، توصیه میکنیم هم اکنون وجود آپدیت را بررسی کنید چون خبر خوبی منتشر شماست.
اگر هم رام گوشی خودتان را نمیدانید میتوانید از مطلب زیر استفاده کنید.

✔ چگونه کشور رام گوشی را متوجه شویم؟ رام گوشی تان مال کدام کشور است؟

3 نظرات
  1. مهدی کاربر می گوید

    سلام
    یه پرادوکت رام تایلند RM-941برای ۶۲۵ سراغ ندارید راممو عوض کنم بد جور گیر۸٫۱ هستم:|

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      متاسفانه این پروداکت ها به این راحتی بدست نمیان و بطور تجربی دوستانی که دارن باید بیان کنن, شما از کسانی که این رام رو دارند باید بپرسید فقط

  2. حامد کاربر می گوید

    سلام خسته نباشید. من اگه بخوام رام گوشیمو عوض کنم و بذارم مثلا برا آمریکا باید چکار کنم؟
    گوشی من لومیا۱۵۲۰ هستش.
    آموزش این کار هم برام قرار میدید؟
    خیلی ممنون میشم اگه بتونین راهنماییم کنین.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept