ویدیو معرفی بازی Dead Trigger 2 برای ویندوز فون

ویدیو معرفی بازی Dead Trigger 2 برای ویندوز فون

یکی از بازی های محبوب سبک تیراندازی و نقش اول به نام Dead Trigger 2 خیلی نزدیک است تا ره خود را بسوی سیستم عامل ویندوز فون باز کند و برنامه نویس ان Madfinger Games ویدیویی از این بازی در اینترنت قرار داد تا انتشار ان را قول یا به گونه ای خبر دهد.

این ویدیو با یک پیغام بر روی اینترنت قرار گرفت:

“نسخه بازی Dead Trigger 2 برای ویندوز فون ساخته شد. ما ان را برای مایکروسافت فرستادیم و منتظر هستیم تا مایکروسافت چراغ سبز را نشان دهد.”

دانلود ویدیو

بازی Dead Trigger 2 ابتدا در ماه اکتبر ۲۰۱۳ برای گوشی های ایفون و اندرویدی منتشر شد که در ان شما باید موجوداتی از دنیای مردگان را با تیراندازی نابود میکردید و با پیشرفت به جلو خود را مجهز کرده و اسلحه های قویتری میخریدید.

برنامه این بازی در حال کار بر روی یک باز یدیگر به نام Unkilled نیز هستند که قرار است برای اندروید و ایفون منتشر شود و خوشبختانه تیم برنامه نویس بازی را برای ویندوز ۱۰ برای گوشی نیز در مدت کوتاه تری نسبت به بازی Dead Trigger 2 که برای ویندوز فون منتشر کردند، منتشر خواهند کرد.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept