وجود نوکیا لومیا ۸۳۰ با عکس ها و مجوزش در برزیل به واقعیت تبدیل شد

وجود نوکیا لومیا 830 با عکس ها و مجوزش در برزیل به واقعیت تبدیل شد

نوکیا لومیا ۸۳۰ گوشی جدیدی دیگری از نوکیاست که البته اکنون مال مایکروسافت است. این گوشی یک اسمارتفون متوسط رو به بالاست که در مطالب قبل نیز عکس هایی از ان لو رفته بود و برخی اطلاعات جزئی نیز از ان منتشر شده بود.

اکنون گوشی لومیا ۸۳۰ تبدیل به یک گوشی واقعی شد. صدور مجوز ان در شرکتی در برزیل منتشر شده و بصورت رسمی جزو گوشی های مایکروسافت موبایل قرار گرفت. این گوشی اکنون رسمی است و ویژگی های ان جذاب بنظر میرسد.

وجود نوکیا لومیا 830 با عکس ها و مجوزش در برزیل به واقعیت تبدیل شد

اندازه گوشی لومیا ۸۳۰ با سایز ۱۳۹٫۴ در ۷۰٫۷ در ۸٫۵ میلیمتر است که نسبت به مدل قبلی خودش گوشی لاغرتری است و همچنان که در عکس پیداست پورت USB شارژر ان را میبینیم که در بالای گوشی در کنار سوکت هندزفیری این گوشی قرار دارد.

مدل گوشی RM-985 است که این در واقع نام تجاری گوشی نوکیا لومیا ۸۳۰ است. همچنین قاب پشتی بازشو – باتری قابل برداشتن و قابل جابه جایی و همچنین کارت حافظه SD Card نیز در عکس مشخص هستند.

اگر چه هنوز برخی مشخصات بصورت رسمی نیستند و ممکن است اشتباهات کوچکی در کار باشد. اما برخی مشخصات دیگر لومیا ۸۳۰ عبارتند از:

  • دوربین ان ظاهری همانند گوشی لومیا ۱۰۲۰ البته با اندازه ای به مراتب کوچکتر و با تکنولوژی Pureview خواهد بود.
  • “مایکروسافت موبایل” اولین باری است که بر روی مجوز یک گوشی دیده میشود. هر چند که هنوز هم میتوان نام “نوکیا” را بالای گوشی مشاهده کرد.
  • لومیا ۸۳۰ دارای دکمه فیزیکی دوربین است.
  • نوار پیمایشی پایین ویندوزفون بصورت سخت افزاری و فیزیکی است و خبری از دکمه های روی صفحه نمایش یا مجازی نیست.
  • لومیا ۸۳۰ از قابلیت LTE/4G پشتیبانی خواهد کرد.

وجود نوکیا لومیا 830 با عکس ها و مجوزش در برزیل به واقعیت تبدیل شد

شایعات حاکی از ان هستند که صفحه نمایش این گوشی اندازه ۴٫۵ تا ۴٫۷ اینچ خواهد بود با حداقل ۷۲۰p. پردازنده ان نیز اسنپ دراگون ۸۰۰ یا ۸۰۱ است ولی بطور دقیق قدرت و سرعت ان معلوم نیست.

نوکیا لومیا ۸۳۰ و لومیا ۷۳۰ ممکن است گوشی هایی باشند که در ۴ سپتامبر در کنفرانس مایکروسافت در برلین معرفی خواهند شد.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept