نگاهی به Outlook برای ویندوز ۱۰ موبایل

نگاهی به Outlook برای ویندوز 10 موبایل

در کل در ویندوز ۱۰ موبایل شاهد طراحی جدیدی خواهیم بود. گالری عکس ها و برنامه موسیقی – استور و هر برنامه ای در گوشی تان جدید خواهد شد. یکی از ان برنامه ها Outlook است که مایکروسافت سعی دارد تا حرفه ای ترین تجربه را با این برنامه ایمیل رسانی به شما ارائه دهد.

امروز مایکروسافت اپدیتی را برای Outlook برای ویندوز ۱۰ موبایل (پیشنمایش) عرضه کرد که در ان طراحی و ویژگی های جدید را میتوان مشاهده کرد. برای بزرگتر شدن عکس ها روی انها کلیک کنید.

نگاهی به Outlook برای ویندوز 10 موبایل

مهمترین نکته ای که در نگاه اول به چشم میخوردنوار های بالایی و پایینی برنامه است. یک نوار ساده با یک دکمه در گوشه و یک نوار در پایین با گزینه های ضروری. با نوار پایینی میتوانید به دکمه هایی که خیلی کاربردی هستند از جمله ایمیل جدید یا به اشتراک گذاری و … به سرعت دسترسی داشته باشید. و در نوار بالا با دکمه ای در گوشه میتوانید با باز شدن یک فهرست به گزینه های گوناگون دیگر دسترسی پیدا کنید.

جابه جایی بین ایمیل ها و همچنین حذف یا مورد علاقه قرار دادن انها خیلی راحتتر است و بسرعت میتوانید اینکار را انجام دهید.

نگاهی به Outlook برای ویندوز 10 موبایل

وقتی به تنظیمات در برنامه Outlook بروید گزینه های جالبی میبینید از جمله حالت های مختلف میتوان به حالت بازکردن خودکار ایمیل – فعال کردن حالت سوایپ که در ان با سوایپ براحتی میتوان ایمیل را حذف کرد یا… اشاره کرد. همچنین در کل میتوان گفت برنامه سریعتر و پایدار تر شده است.

همچنین این برنامه هایی که بصورت خیلی کارامد و جدید در حال اجرا شدن بر روی تمام دستگاه های ویندوز ۱۰ هستند در نسخه های اولیه خود هستند. همچون برنامه جدید Outlook برای ویندوز ۱۰ موبایل که در نسخه اول میتوان گفت قابلیت های خیلی جالبی را گرفته و میتوان ان را یک شروع خوب برای جایگزینی برای برنامه کنونی ویندوز فون ۸٫۱ دانست.

2 نظرات
  1. بنیامین کاربر می گوید

    سلام.
    میشه بید لطفا این چه اپدیتی هست که واسه گوشیم اومده؟
    Windows 10 Technical Prewiew for phones(9941.12498)
    ویندز ده هست ولی ایا این جدیده؟
    ممنون

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      سلام
      شما توی پیشنمایش ویندوز ۱۰ ثبت نام کرده اید
      و این هم پیشنمایش ویندوز ۱۰ موبایل هستش
      توصیه میکنم فعلا نصبش نکنید

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept