نوشتن فونت های فارسی بر روی عکس در ویندوزفون با برنامه Textable

نوشتن فونت های فارسی بر روی عکس در ویندوزفون با برنامه Textable

اکثر ما فونت های زیبای فارسی را دوست داریم و میخواهیم از انها بر روی عکس ها و یا پس زمینه های خودمان استفاده کنیم. مثلا شعری را بر روی عکسی قرار دهیم و یا اینکه متنی زیبا و فلسفی را بر روی صفحه ای بنویسیم و ان را داشته باشیم و یا با دیگران به اشتراک بگذاریم. Textable برنامه ایست که به شما این اجازه را میدهد.

توضیحات برنامه نویس:

” Textable جدید ترین برنامم هست که چند لحظه پیش روی استور قرار گرفت. هدف برنامه نوشتن یک متن زیبا با فونت های مختلف روی یک پس زمینه دلخواه هست. نتیجه یک عکس خواهد بود که می تونین اون رو با دوستانتون در شبکه های اجتماعی یا برنامه هایی مثل لاین، واتسآپ، اینستاگرام و… به اشتراک بذارین. لیست کاملی از برنامه هایی که عکس رو می شه در اونها به اشتراک بذارین هم موجوده برای راحتی کار. کار با برنامه خیلی ساده هست اما نتیجه ی نهایی یک متن بسیار زیبا!

نوشتن فونت های فارسی بر روی عکس در ویندوزفون با برنامه Textable

این فعلا نسخه آزمایشی هست، در نسخه های بعدی امکان اشتراک متن داخل خود برنامه با بقیه کاربران، copy/paste وانتخاب پس زمینه دلخواه هم اضافه خواهد شد.”

خب در نسخه های بعدی همانطور که برنامه نویس اعلام کرده است با انتخاب پس زمینه دلخواه میتوانید عکس هایی که بنظرتان زیباست را انتخاب کنید و با فونت های زیبای فارسی جملاتی عاشقانه بر روی انها بنویسید و یا کارها و خلاقیت های دیگر که میتوان انجام داد. که از مهم ترین کاربردهای ان شاید به اشتراک گذاشتن عکس های زیبا با جملاتی با فونت های زیبای فارسی است.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept