نوتیفیکیشن خصوصی در صفحه قفل به ویندوز ۱۰ موبایل اضافه شد

Private-Notifications-Windows-10

اگر شما در حال استفاده از اخرین بیلد ویندوز۱۰ یعنی بیلد ۱۰۱۴۹ از طریق برنامه windows insider هستند شاهد پیشرفت های زیادی در قسمت های مختلف می باشند .در حال حاضر، ما می خواهیم به یک ویژگی جدید و هیجان انگیزاشاره کنیم و آن هم  اطلاعیه خصوصی(private notifications) است .

شما هم اکنون می توانید به صورت اختیاری را انتخاب کنید که مخفی کنید جزئیات اعلانهای خود رادر لاک اسکرین گوشیتان.به عنوان مثال، شما می توانید از این گزینه برای فعال کردن پیام های متنی استفاده کنید.با استفاده از این ویژگی می توانید گوشی خود را بنوعی برایش پین کد بگذارید.

private-notifications-screens

هنگامی که یک کاربر با سوایپ کردن ناتیفیکیشن سنتر بسمت پایین با پیام ها مواجه می شود اما در توضیحات پیام نوشته میشود “Private”و توضیحاتی در مورد پیام ارسالی به شما نمایش داده نمیشود .بهرحال زمانی که گوشی شما قفل است این پیام نمایش داده می شود .و این گزینه برای تمامی برنامه هایی که دارای اطلاعیه می باشند وجود دارد.

در بخش تنظیمات این قسمت می توانیم به وجود LED به عنوان قسمتی که بما پیام ها را یاد اوری میکند اشاره کنیم .شما می توانید این گزینه را Off و  On کنید . احتمالا این قسمت در ویندوز ۱۰ موبایل نیاز به یک سخت افزار جدید داشته باشد .یک بار دیگر، این نوع از ویژگی های حفظ حریم خصوصی است که چیز جدیدی نیست به عنوان مثال سیستم عامل آندروید در حال حاضر بطور کامل از این توانایی ها پشتیبانی میکند.این نیز یکی از دیگر ویژگی هایی است که ویندوز ۱۰ ان را برایمان به ارمغان می اورد.

1 نظر
  1. محسن کاربر می گوید

    عالی بود ممنون از سایت خوبتون …

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept