نقشه های افلاین Offline Maps ویندوزفون HERE اپدیت شد

نقشه های افلاین Offline Maps ویندوزفون HERE اپدیت شد

نقشه های افلاین offline maps یکی از ویژگی های خوب ویندوزفونی است که براحتی شما میتوانید نقشه هر کشوری که خواستید را دانلود و ذخیره کنید و بدون نیاز به هیچگونه اینترنتی از ان بر روی گشوی خود لذت ببرید.

نقشه های افلاین offline maps دائم در حال اپدیت شدن و بروزتر شدن هستند، همچنین که چندی پیش اعلام کردیم که اپدیتی برای این نقشه ها منتشر شد که برخی مناطق مهم و محبوب را بصورت سه بعدی نشان میداد و اکنون نیز اپدیتی برای ان منتشر شد که در سایت خبرش را منتشر میکنیم.

چگونه اپدیت نقشه های افلاین offline maps را بررسی و چک کنید؟

به قسمت تنظیمات بروید و صفحه را بکشید تا به گزینه ” برنامه ها Applications ” بروید. سپس گزینه نقشه ها maps را انتخاب کنید و در این قسمت شما گزینه برای بررسی اپدیت برای نقشه های دانلود شده به نام “بررسی به بروزرسانی ها Check for update” را مشاهده میکنید و با زدن ان وجود اپدیت بررسی شده و به شما نشان داده میشود. فقط برای فعال کردن یا کار کردن این قسمت یک نکته ضروری است که بدانید:

فعال کردن دانلود نقشه ها maps در ویندوزفون

برای اینکه بتوانید هر نقشه ای را دانلود کنید و ان نقشه های دانلود شده خود را اپدیت کنید باید گزینه ” همگام سازی مکان های من Sync my Locations” روشن باشد. در غیر این صورت نه میتوانید نقشه ای دانلود کنید و نه میتوانید نقشه را اپدیت کنید و حتی اپدیت و نقشه به شما نمایش داده نمیشوند.

حجم دانلود نقشه ها بر اساس نقشه ای که میخواهید اپدیت شد متفاوت است اما حجم اپدیت نقشه ایران حدود ۱۲۱٫۹ مگابایت است. اگر بخواهید نیز متیوانید همانگونه که در سایت اموزش دادیم حجم دیتا نقشه افلاین offline maps را بر روی کارت حافظه خود ذخیره کنید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept