نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰ برای گوشی با برنامه Phone Insider مایکروسافت

نسخه پیش نمایش ویندوز 10 برای گوشی با برنامه Phone Insider مایکروسافت

برنامه جدیدی که امروز در استور ویندوز فون پیدا کردیم کمی جالب است. این برنامه Phone Insider نام دارد و احتمالا حرکت مایکروسافت برای اجرای نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰ برای گوشی هاست.

توضیح کوتاه برنامه در استور اینگونه است:

“برنامه Phone Insider به کاربرانی که در این برنامه ثبت نام کرده اند اجازه میدهد تا اپدیت ها را قبل از انتشار عمومی بصورت کاملا مستقیم از مایکروسافت دریافت کنند. برای اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام و این برنامه به ادرس روبه رو مراجعه کنید: http://insider.windows.com”

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/c610d20d-1206-4956-8fb0-16377a67de73?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

متاسفانه اکنون راهی برای ثبت نام در برنامه وجود ندارد و این قضیه نشان میدهد که Phone Insider هنوز برای عرضه عمومی و مورد استفاده قرار گرفتن اماده نیست.

اکنون مایکروسافت برنامه Preview for Developers را برای کاربران ویندوز فون و ویندوز فون ۸٫۱ منتشر کرده است که بوسیله ان میتوانید پیش نمایش اپدیت ها را دریافت کنید. این برنامه جدید مایکروسافت ممکن است برای نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰ برای گوشی ها باشد و این ممکن است این ویندوز بزودی بصورت پیش نمایش منتشر شود. اکنون این برنامه کامل و مورد استفاده نیست ولی میتوانید ان را داشته باشید و اخبار کامل و دیگری در مورد ان بعدا برای شما منتشر خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept