نسخه جدید پیش نمایش ویندوز ۱۰ برای گوشی هر ماه منتشر میشود و اخبار بیشتر در مورد ویندوز ۱۰

نسخه جدید پیش نمایش ویندوز 10 برای گوشی هر ماه منتشر میشود و اخبار بیشتر در مورد ویندوز 10

حدود یک هفته پیش بود که مایکروسافت نسخه کاملا اولیه پیش نمایش ویندوز ۱۰ برای گوشی را منتشر کرد و بوسیله برنامه Windows Insider میتوانستید ان را داشته باشید. هم اکنون سوالات بسیار زیادی حول این قضیه است و مایکروسافت نیز جواب های برخی از این سوالات را داده است.

اکنون Gabriel Aul شخصی که مسئول رسیدگی به برنامه Windows Insider است در توییتر خود اخبار مختلفی درباره پیش نمایش ویندوز ۱۰ برای موبایل ها منتشر میکند. اکنون نیز برخی توییت ها را منتشر کرده که همه انها را یکجا برای شما قرار میدهیم تا اطلاعات بیشتری در مورد پیش نمایش ویندوز ۱۰ برای گوشی داشته باشید.

  • نسخه جدید پیش نمایش ویندوز ۱۰ برای گوشی هر ماه منتشر میشود.
  • کاشی هایی با اندازه های جدید داریم. کورتانا با کاشی دوبرابر بزرگتر و گزینه افراد Contact با کاشی که طول ان دو برابر بزرگتر است. بر اساس نظرات و بازخورد کاربران تصمیم میگیریم که بماند یا نه
  • اندازه های مختلف برای کاشی ها ممکن است در راه باشند.
  • مرورگر جدید ویندوز به نام اسپارتان Spartan در حال امتحان داخلی است و وقتی که امتحان خود را پس دهد در نسخه پی شنمایش منتشر خواهد شد.
  • برنامه های موجود در ویندوز فون برای ویندوز ۱۰ نیز خواهند ماند و از انها پشتیبانی خواهد شد.
  • Preview for Developers و Windows Insider با یکدیگر متفاوت هستند. Windows Insider نسخه بسیار اولیه سیستم عامل است که خیلی زود منتشر میشود ولی Preview for Developers نسخه ایست که خیلی نزدیک به انتشار نسخه اصلی منتشر میشود.
  • در مورد پشتیبانی از USB بر روی ویندوز فون: ” فعلا نقشه ای برای OTG نداریم، هر چند میدانیم که این یک درخواست عمومی است.
  • Aul توصیه میکند که نسخه پیش نمایش را بر روی گوشی هایی که پشتیبانی نمیشوند نصب نکنید.

در مطالب قبل خبر دادیم که لومیا ۵۲۰ را هک کرده اند و توانستند پیش نمایش را بر روی ان نصب کنند و هر چند برای لومیا ۱۵۲۰ نیز امده است. کاربران زیادی که از بریک bricking شدن گوشی خود خبر داده اند میگوید که اینکار کاملا برای گوشی شما ضرر دارد.

اخبار دیگر نیز خیلی جالب بودند و اکنون میدانیم در ماه بعد دقیقا مصادف با منتشر شدن نسخه اولیه باید منتظر نسخه بعدی باشیم. اخبار جالبی نیز بدست امد که همه انها را متشکر گابریل هستیم که در توییتر خود این اخبار را منتشر میکند.

2 نظرات
  1. ابراهیم کاربر می گوید

    یکی از دوستان گفته با اینکه روی لومیا ۷۳۵ نصب کرده و داره باهاش کار می کنه اصلا هیچ عیب و ایراد خاصی نداشته تا حالا. من اما ترسیدم گوشی منفجر بشه D: نصب نکردم.
    در ضمن آقای اکبری به نظرم بهتره شما هم یه اپلیکیشن خبر رسان برای ویندوزفون تهیه کنین خیلی خوب می شه.
    مخصوص شبا موقع خواب آدم راحت تر می تونه خبرهای سایتو مرور بکنه.
    به هر حال یه پیشنهاد بود.

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      تو نسخه های اولیه کلا نصب نکنید بهتره, منتهی برخی خیلی مشتاق هستند و…
      برنامه نویسی ویندوز فون بلد نیستم متاسفانه, اگر امکانش بود, چشم
      فعلا درگیر کارهای خییییییییییییییییییییلی بزرگتری هستم که متاسفانه جور نمیشن
      اگر همه این کارایی که میخوام بکنم انجام بشن تو ویندوز فون میترکونم و برای همه کاربرای ویندوز فون دو سه تا خبر خوب منتشر میشه, ولی نمیشه دیگه, قسمت نیست

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept