نسخه اول پیش نمایش ویندوز ۱۰ برخی گوشی های ۵۱۲ MB را هم پشتیبانی خواهد کرد

نسخه پیش نمایش ویندوز 10 برای گوشی ها در ماه فوریه عرضه خواهد شد

اگر شما نگران این هستید که گوشی شما با رم ۵۱۲ مگابایتی نتواند طعم نسخه پیش نمایش ویندوز ۰ را بچشد و اولین نسخه های پیش نمایش را دریافت نکند، ممکن شما روی شانس باشید. Gabriel Aul مدیر عمومی مهندسان مایکروسافت فقط این قضیه را در توییتر تایید کرد که برخی گوشی های ۵۱۲ مگابایتی در لیست گوشی هایی قرار میگیرند که نخستین نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰ برای گوشی را میتوانند دریافت کنند.

همچنان که مایکروسافت در حال نهایی کردن گوشی هایی است که میتوانند نسخه پیش نمایش را دریافت کنند، ما هنوز نمیدانیم دقیقا چه گوشی هایی میتوانند این نسخه را دریافت کنند اما Gabriel Aul در توییتر خود در مورد گوشی هایی با رم ۵۱۲ مگابایتی اینگونه گفته است:

“Hmmm. Do I cave? Don’t think you can squeeze anything ELSE out of me:-) Yes, we’ll have 512MB devices for 1st prvw.”

بنابراین شما نیز ان را خواهید داشت کاربران. اگر شما گوشی با رم ۵۱۲ مگابایتی دارید، این شانس برای شما وجود دارد که اولین نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰ را دریافت کنید. دقت داشته باشید که این مسئله فقط برای نسخه یا نسخه های اولیه است و ویندوز ۱۰ را تمام گوشی های ۵۱۲ مگابایتی خواهند گرفت و این قضیه فقط در مورد نسخه های اولیه پیش نمایش ویندوز ۱۰ است.

منبع: توییتر Gabriel Aul

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept