نرم افزار های تقلبی استور ویندوز فون را دانلود نکنید

نرم افزار های تقلبی استور ویندوز فون را دانلود نکنید

استور ویندوز فون هر روز در حال پیشرفت است و برنامه و بازی های متفاوتی را میبینیم که هر روزه بر روی استور قرار میگیرند اما در اینجا برنامه های دروغین و کپی را داریم و توصیه میکنیم نرم افزار های تقلبی استور ویندوز فون را دانلود نکنید.

این موضوع کپی کردن و یا تقلبی ساختن بازی ها را بشدت میتوان در استور ویندوز فون مشاهده کرد، البته قابل ذکر است که این نکته منفی در استور اندروید و آی او اس نیز هست. ولی ما میخواهیم کمی از آن جلوگیری کنیم تا بیشتر و بیشتر نشود. دو نوع بازی ها را میتوان زیاد مشاهده کرد یکی آنهایی که کپی هستند و دیگری آنهایی که تقلبی هستند.

بازی های کپی کاملا سبک مشخصی با بازی اصلی خود دارند و فقط کمی تغییر در ظاهر و حتی گاهی بدون هیچ تغییری در ظاهر در استور قرار دارند و این را در مورد بازی هایی که در آنها باید سه مهره یکسان را با هم هماهنگ کرد و زد، بشدت میتوان مشاهده کرد؛ بازی هایی در سبک بازی معروف candy crash. برخی بازی ها نیز تقلبی هستند و وقتی آنها را نصب میکنیم در واقع هیچ بازی وجود ندارد و فقط یک بازی دروغین بدون هیچ محتوایی را دانلود کرده ایم.

ما چه کاری در برابر بازی و برنامه های تقلبی ویندوز فون میتوانیم انجام دهیم؟

خب وقتی به صفحه یک بازی میرویم نکاتی وجود دارند که باعث میشوند ما متوجه شویم آن بازی کپی یا تقلبی است و ان را دانلود و نصب نکنیم. خب بیایید برخی نکات را با هم بررسی کنیم قبل از اینکه بازی یا برنامه مورد نظر را نصب کنیم:

  • به نام نرم افزار مورد نظر دقت کنید که اغلب با نام نسخه اصلیش تفاوت دارد. مثلا یا نقطه یا حرفی اضافه یا کمتر دارد و یا کلمه ای با اسم اصلی اش تفاوت دارد.
  • اگر نام منتشر کننده نرم افزار را میشناسید حتما آن را بررسی کنید. بطو مثال بازی های منتشر کننده gameloft را براحتی از منتشر کننده آن میتوانید متوجه شوید.
  • گاهی نظرات که در مورد نرم افزار مورد نظر داده شده اند و امتیازی که گرفته است کاملا واضح است. به امتیاز بازی دقت کنید که اگر خیلی کم باشد یعنی مشکلی دارد و اخرین نظرات کاربران گاهی واضحا کیفیت نرم افزار را نشان میدهند.
  • گاهی انقدر منتشر کننده تنبل است توضیحات یک بازی دیگر را برای خودش کپی میکند و در توضیحات بازی میتوان اسم بازی دیگری را دید.
  • به توضیحات و اسکرین شات ها کمی دقت کنید. گاهی فقط یک خط توضیح در مورد نرم افزار نوشته شده و گاهی فقط یک اسکرین شات از نرم افزار قرار داده شده که در این مرحله نیز باید به نرم افزار شک کنید.

با کمی دقت وقتی میخواهیم یک نرم افزار را دانلود کنیم با احتمال ۹۹ درصد میتوانیم متوجه شویم که آن خوب و کاربردی است یا تقلبی و دروغین. حال کاری هم میتوانیم علاوه بر این انجام دهیم تا به مایکروسافت نیز کمک کنیم؟ بله.

نرم افزار های تقلبی استور ویندوز فون را دانلود نکنید

اگر نرم افزار را دانلود و نصب کرده اید میتوانید در استور کمترین امتیاز را به آن بدهید و نظرتان را هم طوری بنویسید که بقیه کاربران متوجه دروغین بودن برنامه بشوند، همچنین در استور گزینه ای داریم با عنوان “Report Cancer To Microsoft” که بمعنی گزارش خطا به مایکروسافت است و در بین گزینه های ستون چپ است که در عکس هم مشاهده میکنید و با رفتن به آن میتوانید به مایکروسافت گزارش دهید.

وقتی گزارش ها بدست مایکروسافت برسد و تعداد امتیاز های برنامه کم شود مایکروسافت به بررسی دوباره آن میپردازد و ان را از استور حذف میکند. امیدوارم با این آموزش ساده بهتر بتوانیم برنامه های خود را از استور دانلود کنیم و کمتر از برنامه نویسان تقلبی گول بخوریم.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept