موزیک پلیر Core Music Player برای ویندوز فون مدت محدود رایگان شد

موسیقی پلیر Core Music Player برای ویندوز فون مدت محدود رایگان شد

پلیر های موسیقی مختلفی به استور ویندوز فون راه پیدا کرده اند و در چند ماه گذشته پیشرفت های خوبی را نیز با خود داشته اند و موسیقی پلیر Core Music Player یکی از آنهاست که میتواند برایتان جالب باشد.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/9ceaae29-2b21-4d8c-b3d9-311731d19f36?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

برنامه Core Music Player بصورت معمول با قیمت ۱٫۹۹ دلار در استور ویندوز فون قرار دارد ولی اکنون تا بیست و چهار ساعت دیگر که البته چند ساعتی از آن گذشته است کاملا رایگان است و میتوانید ان را دانلود کنید. اگر اکنون نمیتوانید آن را کامل دانلود و بر روی گوشی خود نصب کنید، توصیه میکنم گزینه دانلود را بزنید و قطعش کنید، چون با اینکار (حتی اگر بر روی استور در کامپیوتر با اکانت خودتان باشد) برنامه مال شما میشود و در اکانتتان ثبت میشود و بعدا که برنامه پولی شد شما میتوانید آن را کاملا رایگان دانلود کنید چون دیگر مال شما شده است.

برخلاف دیگر پلیر ها که بصورت اتوماتیک عمل اسکن و یافتن موسیقی ها را انجام میدهند این موسیقی پلیر کار را به شما واگذار کرده است. Core Music Player برای ویندوز فون از فرمت های mp3, mp4, aac, flac, wav, wma, 3gp, 3g2, amr, m4a و mpr  پشتیبانی میکند.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/30dde9c4-3a16-4078-83a5-c33d302b5b39?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

این موسیقی پلیر قابلیت های خیلی خوبی دارد و توصیه میکنیم حتما آن را امتحان کنید. از فایل منیجر خود برنامه گرفته تا زمان خاموشی و…. که میتوانند جالب باشند. برنامه با قیمت ۱٫۹۹ دلار است که تا ۲۴ ساعت آینده رایگان است و ۱ مگابایت حجم دارد.

2 نظرات
  1. حسن کاربر می گوید

    با سلام
    به نظر من بهترین موزیک پلیر ویندوز فون هست ش. فوق العاده همه کاستی های موزیک پلیر دیگر رو یکجا در همین موزیک پلیر اصلاح شده ببینید.

  2. Hesam کاربر می گوید

    دانلود کردم گفت فقط واسه هفت روز رایگانه.ولی خیلی باحاله

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept