مقایسه ویدیویی کورتانا روی اندروید و ویندوز ۱۰ موبایل

مقایسه-ویدیویی-کورتانا-بر-روی-آندروید-و-ویندوز-10-موبایل

اگر در جریان اخبار مربوط به مایکروسافت بوده باشید حتما متوجه تمصمیم مایکروسافت برای ارایه کورتانا در دیگر پلتفرم ها بوده اید . مایکروسافت طبق تصمیمی که برای عرضه کورتانا برای سیستم عامل آندروید و ای او اس داشت بالاخره چند روز پیش به تصمیم خود جامه عمل پوشاند و نسخه پیش نمایش کورتانا را بر روی سیستم عامل اندروید منتشر کرد . حال ما در این پست می خواهیم به مقایسه کورتانا اندرویدی با کورتانای بر روی سیستم عامل ویندوزفون بپردازیم  با ما همراه باشید.

دانلود ویدیو

چند روز پیش، برنامه Cortana مایکروسافت برای آندروید پیش از انتشار  رسمی به بیرون درز کرد.با این حال، به نظر می رسد نسخه ایی که به بیرون درز کرده است نسخه اولیه این برنامه می باشد، بنابراین  تفاوت های آشکاری میان کورتانا اندرویدی با کورتانای بر روی سیستم عامل ویندوزفون وجود خواهد داشت .ما به مقایسه تفاوت بین کورتانای آندرویدی بر روی یک تلفن آمازون و ویندوز ۱۰ موبایل بروی لومیا Icon پرداخته ایم .کاربران ویندوزفون باید بدانید چه چیزی را از Cortana انتظار می رود اما باهم به ویدیو تهیه شده در بالا نگاهی میاندازیم و انچه در مورد کورتانای اندرویدی میاندیشید با ما در میان بگذارید.

2 نظرات
  1. aref کاربر می گوید

    فک کنم لینک دانلود ویدیو خراب باشه.ارور ۴۰۴ میده.

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      ممنون بابت اطلاع رسانیتون
      لینک درست شد
      مشکل از آپارات هست که لینک ها رو برخی اوقات عوض میکنه

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept