مشکل گیر کردن در لومیا ۹۲۵ یا لومیا ۱۰۲۰ دارید؟ مایکروسافت بزودی یک اپدیت برای رفع این مسئله منتشر میکند

لومیا 1020 اپدیت ساین را دریافت کرد رام کانادا - دوبی و بیشتر

مایکروسافت میخواهد یک اپدیت برای هر دو گوشی لومیا ۹۲۵ و لومیا ۱۰۲۰ منتشر کند که در ان مشکل گیر کردن و در اصطلاح فریز شدن را برطرف کند که بعد از اپدیت ویندوز فون ۸٫۱ ایجاد شد. همیشه این مشکل عجیب و غریب برای برخی کاربران با گوشی های لومیا ۹۲۵ و لومیا ۱۰۲۰ وجود داشت که این گوشی های ناگهان گیر میکردند و یا بصورت اتفاقی خاموش و روشن میشدند و یا مشکلات جدی تری ناگهان بوجود می امد.

مایکروسافت این مطلب را منتشر کرد که:

“در شروع ماه سپتامبر ما شروع کردیم به دریافت این خبر که کاربران زیادی در حال مشکل فریز و گیر کردن بر روی گوشی های لومیا ۱۰۲۰ و لومیا ۹۲۵ خود هستند. در دو ماه گذشته ما در حال دریافت دیتا و داده هستیم و اینکه این مشکل را از ریشه بیابیم. بعد از انمتوجه شدیم که دلیل این امر از جمع شدن چند دلیل مختلف از جمله نتوانستن بالابردن CPU بهمراه دلایل دیگر است.”

پروفایل این شخص که این حرف را گفته در ۲۲ نوامبر ساخته شده اما Brian Harry مسئول واحد تولیدات مایکروسافت قبلا این قضیه را گفته بود که شخصی به نام Lee این قضیه را حل خواهد کرد و ان را واضح و روشن میکند.

کارشناسان نه تنها این مشکل را شناخته اند و علت ان را پیدا کرده اند بلکه در حال تلاش هستند تا ان را حل و برطرف کنند و در اینده ای نزدیک باید منتظر انتشار نسخه نرم افزاری دیگری باشیم.

” من خیلی خوشحالم که ما توانستیم این مشکل را حل کنیم و بزودی انتظار اینکه بزودی اپدیت نرم افزاری بعدی را منتشر کنیم.”

خبر خوبی است برای تمام کسانی که این مشکل را داشته اند و از دست ان شاکی و ناراحت میشدند پس منتظر اپدیتی برای خود باشید.

منبع: مایکروسافت

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept