مشخصات گوشی HTC One ویندوزفون با پشتیبانی از کورتانا و DOT VIEW

عکس جدید گوشی HTC One W8 با سیستم عامل ویندوزفون نشان داده شد

چندی پیش در مورد گوشی HTC One ویندوزفون که برخلاف حالت اوریجینال (اندروید)، سیستم عامل ویندوزفون را روی خود دارد خبرهایی منتشر شد. شرکت اچ تی سی و مایکروسافت در کنفرانسی در تاریخ ۱۹ اگوست احتمالا میخواهند گوشی جدید خود HTC One w8 را معرفی کنند، که پسوند w8 صرفا برای ویندوزفون بودن است و پسوندی رسمی نیست. در همین ماه بود که عکسی از این گوشی در دو سایت رسمی Verizon و سایت تلفورت منتشر شد. One w8 فعلا تحت اپراتور verizon عرضه خواهد شد.

سوالی که پیش می اید این است که گوشی HTC One ویندوزفون که نمونه کاملا مشابه اندرویدی دارد، حال که برای ویندوزفون منتشر میشود چه ویژگی هایی دارد و سخت افزار ان چه مشخصاتی دارند. در اینجا مشخصات دقیق این گوشی را برای شما بیان میکنیم

اچ تی سی وان HTC One ویندوزفون

  • سیستم عامل ویندوزفون ۸٫۱
  • ۲٫۳ GHz چهارهسته ای کوالکوم اسنپدراگون ۸۰۱
  • حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت بهمراه پشتیبانی از کارت حافظه خارجی SD Card
  • ۲ گیگابایت رم RAM
  • صفحه نمایش ۵ اینچ فول اچ دی HD –  سوپر LCD3 با ویژگی Gorilla Glass 3 و تراکم پیکسل ۴۴۱ ppi
  • باتری با ظرفیت ۲۶۰۰ mAh
  • دوربین اولتراپیکسل UltraPixel و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی
  • نانو سیم کارت
  • بلندگوهای HTC Boomsound
  • U-Focus
  • و قابلیت HTC Dot View case
  • اندازه ۳۶ در ۷۰٫۶ در ۹٫۳۵ میلیمتر
  • وزن ۱۶۰ گرم

HTC پرچمدار خود One M8 را تحت سیستم عامل ویندوزفون منتشر می کند

HTC One ویندوزفون تمام ویژگی های مهم و اساسی اش همچون مدل اندرویدی اش است. شاید این اولین باری باشد که کاربران حق انتخاب بر روی یک گوشی یکسان با دو سیستم عامل مختلف را دارند و میتوانند سیستم عامل محبوب خود را با گوشی مورد علاقه خودشان داشته باشند.

اچ تی سی ویندوزفونی یک قابلیت منحصربفرد کوچکی نیز صرفا برای نسخه ویندوزفونی خود به نام U-Focus دارد. قابلیتی که در برنامه Nokia Refocus وجود دارد. U-Focus قابلیتی است که میتوانید بصورت دستی فوکوس عکس را بعد از عکس انداختن تنظیم کنید، قابلیت جالبی که برنامه Nokia Refocus ان را ایجاد میکند اما اینجا بصورت پیشفرض بر روی برنامه عکاسی این گوشی موجود است. برنامه نوکیا refocus در سایت ما معرفی شده، با یک جستجو ساده میتوانید ان را پیدا کنید.

“UltraPixel” قابلیتی است که در ان اندازه پیکسل های دوربین عکاسی ۲ میکرومتر است درحالیکه اندازه پیکسل های لومیا ۹۲۰ فقط ۱٫۴ میکرومتر است. در حالت تئوری پیکسل های بزرگتر باعث میشود که عکاسی در نور کم بهتر شود و عکس های بهتری گرفته شود و اچ تی سی در عمل نیز این را ثابت کرد. بعلت بزرگتر بودن پیکسل ها میتوان مقدار کم پیکسل دوربین اچ تی سی را نیز فهمید که چرا این گوشی تنها ۴ مگاپیکسل دارد در حالتی که گوشی های روز دارای دوربین های ۸ – ۱۲ – ۱۶ یا ۲۰ هستند.

“HTC Boomsound” اصطلاحی است برای دوبلندگو فوق العاده قوی، که در جلوی گوشی تعبیه شده اند. یکی در پایین و دیگری در بالا،اینکه بلندگوها جلوی گوشی قرار گرفتند باعث میشود علاوه بر قدرت زیادی که دارند، صدا کمتر هدر برود و قدرت صدا بسیار بیشتر شود.

در این میان ویژگی های جدید و فوق العاده دیگری همچون HTC Dot View case و دستیار صوتی معروف مایکروسافت، کورتانا نیز دیده میشوند که ویژگی HTC Dot View case قابلیتی است که بوسیله ان میتوان با باز کردن قاب گوشی بدون اینکه کار خاص دیگری انجام داده شود، قفل گوشی باز شود و یا عملکرد های دیگری نظیر جواب دادن به تلفن یا دیدن ساعت و… نیز براحتی انجام شوند.

ویژگی های گوشی اچ تی سی HTC One ویندوزفون مشخصات قابل توجهی است و میتوان گفت این اولین گوشی پرچمدار یک شرکت است که با سیستم عامل ویندوزفون نیز منتشر میشود و همین قضیه میتواند یک خبر خیلی خوب باشد هم برای ویندوزفون هم برای کاربران.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept