مسنجر Telegram برای ویندوز فون

مسنجر Telegram برای ویندوز فون

برنامه های چت مختلفی برای ویندوز فون و در کل برای تمام پلتفرم ها منتشر شده اند. یکی از انها Telegram است. شاید با این برنامه چت اشنا نباشید. ولی میتوان گفت امن ترین برنامه چتی که اکنون وجود دارد و در حال رشد نیز هست.

Telegramدر نوشته های شما دارای کدگذاری های مختلفی است که میتوان تعیین کرد بعد از مدت معینی همه انها بصورت خودکار حذف شوند. درست است پیام های شما و همه در سرور Telegram ذخیره میشوند اما طبق گفته خودشان چون همه نوشته ها دارای کد گذاری خاص هستند حتی مدیران این برنامه نیز به ان دسترسی ندارند و کاملا شخصی است.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/660d75ae-695f-4cab-a6c6-48dc7ccc1ca4?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

اکنون نیز برنامه اپدیتی را دریافت کرده که در ان میتوانید بر روی برنامه نیز قفل بگذارید و مطمئن شوید که حتی اگر گوشی شما دست کسی باشد نمیتواند وارد این برنامه شود. این برنامه بر روی سرعت و امنیت تمرکز دارد و میتوانید ان را یک برنامه چت پرسرعت و ساده و امن بدانید.

قابلیت های ان نیز عالیست، گروه هایی با عضوهای ۲۰۰ نفره میتوانید بسازید، فایل های مدیا و تصویری تا سقف یک گیگ را میتوانید برای دیگران ارسال کنید. تمام فایل ها نیز بر روی سرور اصلی ذخیره میشوند پس از هر دستگاهی میتوانید به انها دسترسی داشته باشید و فقط بر روی یک گوشی به انها دسترسی نخواهید داشت.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/9117bada-8165-4b9e-b783-4239c9adf859?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

گزینه چت کاملا خصوصی Secret Chats نیز وجود دارد که در ان فقط دو دستگاه میتوانند انلاین باشند و شما میتوانید خیالتان کاملا راحت باشد که هیچ دستگاه دیگری به ان چت وصل نیست و فقط دو طرفه است. هم اکنون میتوانید این برنامه را امتحان کنید. البته این برنامه در ویندوز فون فعلا در نسخه ازمایشی است.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept