مرورگر اینترنت جدید Spartan برای ویندوز ۱۰ خواهد امد

ویندوز 10 مرورگر اینترنت جدیدی خواهد داشت با کد Spartan

مایکروسافت رسما از مرورگر جدید خود به نام پروژه ای Spartan رو نمایی کرد، مرورگر اینترنت جدید Spartan برای ویندوز ۱۰ خواهد امد. این مرورگر موتور جدیدی دارد، ظاهر ان بهتر و مدرن است و ویژگی های خوب و کاربردی دارد و البته که با کورتانا نیز همگام است.

این مرورگر قابلیت های فوق العاده و زیادی دارد که از ان جمله میتوان به note-taking mode اشاره کرد. note-taking mode قابلیتی است که میتوانید قلم را برداشته و مستقیما برروی صفحه اینترنتی خود با قلم بنویسید. مرورگر Spartan قابلیت جدید ویرایش دارد که میتوانید هر قسمتی از مرورگر را که خواستید بصورت عکس بردارید و ذخیره کنید.

قابلیت reading mode جدید و خوبی نیز دارد. در این حالت تبلیغات و کد های اضافی سایت ها حذف شده و محیطی خلوت و راحت برای خواندن شما بوجود می اورد. همچنین شما میتوانید مقاله را در لیست reading خود قرار دهید تا بعدا بتوانید بصورت افلاین به ان دسترسی داشته باشید و ان را هر وقت که خواستید بخوانید و البته میتوانید مقاله ذخیره کرده خود را بصورت PDF بر روی کامپیوتر ذخیره کنید.

اسپارتان حتی با کورتانا نیز هماهنگ است. دستیار صوتی میتواند در جستجو های شما کاملا کمک شما کند و نتیجه جستجوی شما را نشان تان دهد.قابلیت های زیاد دیگری نیز دارد که میتواند بر روی مرورگر شما پیاده کند و کار شما را راحتتر کند.

این مرور گر بر روی ویندوز ۱۰ است و تمام گوشی های ویندوز فونی الان و ویندوزی اینده ان را خواهند داشت.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept