مایکروسافت Battery Saver ویندوزفون ۸٫۱ را اپدیت کرد

مایکروسافت Battery Saver ویندوزفون 8.1 را اپدیت کرد

مایکروسافت اپدیت جدیدی را برای برنامه سیستمی Battery Saver ویندوزفون ۸٫۱ منتشر کرد و کاربران اکنون میتوانند این اپدیت را از استور دریافت نمایند.

نسخه بروزرسانی برنامه به نسخه ۱٫۰٫۱۴۱۳۱٫۱۵۷٫ این بسیار جالب است که مایکروسافت برای کاربران این امکان را فراهم اورده که کاربران ویندوزفون برنامه های سیستمی را بصورت جداگانه اپدیت کنند و انها را در یک اپدیت سیستم عاملی کلی دریافت نکنند. همچون اپدیتی که جدیدا برای تقویم گوشی منتشر شده بود.

Battery Saver ذخیره کننده عمر باتری در واقع به کاربر اجازه کنترل برنامه هایی که در پس زمینه اجرا میشوند را میدهد تا اگر برنامه ای مصرف باتری زیادی در پس زمینه داشت انرا متوقف کنند و اگر برنامه ای را نیاز دارند ان را در پس زمینه فعال کنند.

و اما تغییراتی که در این اپدیت رخ داده است:

  • نشان دادن تمام برنامه ها (حتی ایکس باکس موزیک و…)
  • نشان دادن برنامه هایی که در پس زمینه قابلیت اجرا شدن را دارند

در این اپدیت گزینه ای به بالای قسمتی که میزان مصرف برنامه ها را نشان میداد، اضافه شده است که در آن شما میتوانید از بین سه گزینه : تمام برنامه ها – برنامه های مصرف کننده باتری و برنامه های قابل اجرا در پس زمینه، یکی را انتخاب کنید و انها را مشاهده کنید. در این نسخه حتی برنامه های سیستمی همچون ایکس باکس موزیک و رادیو و… نیز نمایش داده میشوند که میتوان مدیریت بهتری بر روی برنامه ها داشت.

شما میتوانید اپدیت را از قسمت فروشگاه Store در گوشی خود انجام دهید و یا اینکار را از لینک زیر انجام دهید.

✔ لینک دانلود برنامه Battery Saver ویندوزفون از استور

بدون نظر
  1. روزبه رضانژاد کاربر می گوید

    سلام من لومیا ۹۲۰ دارم و battery saver فعاله و تمام کارای صرفه جویی رو هم انجام دادم ولی بازم شارژ گوشیم سریع خالی میشه و تازه ۲ هفته است که خریدمش!
    لطفا راهنماییم کنین ! مرسی

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      اموزش هایی که توی قسمت تنظیمات ویندوز فون این سایت هست رو خوندین و انجام دادین؟

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept