مایکروسافت نرم افزار های بیشتری نسبت به اپل بر روی ایفون دارد

اموزش خرید از استور ویندوزفون با گیفت کارت مایکروسافت + عکس

سایت venturebeat یک امارگیری بسیار جالب انجام داده است بر این مبنا که هر سه شرکت مایکروسافت، اپل و گوگل چگونه برنامه های خود را برای دیگر پلتفرم ها نیز منتشر کرده اند و از دیگر پلتفرم ها پشتیبانی میکنند.

امار ها تعجب اور و شگفت انگیز نیست و با توجه به سیاست شرکت ها میتوان ان را بسیار طبیعی دانست.اما در این میان قضیه ای هم جالب است، مایکروسافت نرم افزار های بیشتری نسبت به اپل بر روی ایفون دارد.
مایکروسافت نرم افزار های بیشتری نسبت به اپل بر روی ایفون دارد

گوگل با مایکروسافت مشکل دارد، پس شما نمیتوانید هیچ برنامه خاصی از گوگل بر روی ویندوز فون مشاهده کنید و در جدول بالا فقط یک برنامه از گوگل را برای ویندوز فون پیدا میکنید!

اپل هم که سیاست خودخواهانه و خودبینانه خودش را دارد و جز ایفون و محصولات اپل هیچ چیز برایش اهمیتی ندارد، پس اینکه شما هیچ برنامه از این سیستم عامل بر روی دیگر پلتفرم ها نمیبینید نیز طبیعی است.

ولی کاملا بر خلاف دو سیستم عامل قبل، مایکروسافت سیاست گسترش برنامه نویسی و تکنولوژی را داراست و بر این مبناست که تکنولوژی و فناوری هر چه بیشتر و راحتتر برای تمام انسان ها محیا باشد و علاوه بر این نیز باید گفت که برای خود مایکروسافت نیز خوبی هایی در میان دارد که خب کاملا طبیعی است.

اما چیزی که در جدول بالا کمی برای شرکتی که ادعای بزرگی دارد، تمسخر امیز و البته که تحقیر امیز است اینست که برنامه های مایکروسافت بر روی ایفون بیشتر از برنامه های ساخته شده توسط خود شرکت اپل است و حتی این شرکت در برابر گوگل نیز حرفی برای گفتن ندارد. ۷۴ برنامه مایکروسافت در برابر ۳۳ برنامه اپل بر روی ایفون ها حتی از دوبرابر هم بیشتر است!

منبع : venturebeat

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept