مایکروسافت لومیا ۵۳۲ با ویندوز ۱۰ نام جدید سیستم عامل برای تلفن ها عرضه خواهد کرد

مشخصات کامل گوشی مایکروسافت لومیا 532

چیزی به کنفرانس ویندوز ۱۰ مایکروسافت نمانده که در مطالبی قبل نیز جزئیات کامل ان را توضیح دادیم اما اکنون یک قضیه جالب در این باره از مایکروسافت لو رفته است.

اگر شما عبارت lumia 532 را در گوگل یا بینگ جستجو کنید و صفحه مایکروسافت برای محصولاتش را در سایت مشاهده کنید. در زیر لینک مطلب توضیح کوتاهی در مورد ان مطلب نوشته میشود که بر اساس منبع مطلب است و اینجا مطلب جالبی وجود دارد:

مایکروسافت لومیا 532 را با ویندوز 10 نام جدید سیستم عامل برای تلفن ها عرضه خواهد کرد

Windows 10 ready, the Lumia 532 smartphone is capable of running mobile games with its Snapdragon processor. Skype, OneDrive, Office and more.”

در بالا این توضیح داده شده که گوشی های لومیا ۵۳۲ با ویندوز ۱۰ منتشر خواهند شد. سیستم عامل جدید مایکروسافت که فقط و فقط با نام ویندوز ۱۰ مشخص شده است, ان هم برای گوشی های مایکروسافت.

در واقع اگر به لیست کدنویسی اصل صفحه نگاه کنیم این مطلب نه یکبار بلکه دوبار نوشته شده است. قبل از این قضیه مشخص نبود که مایکروسافت چه نامی را برای ویندوز ۱۰ برای گوشی ها انتخاب میکند، ویندوز موبایل یا ویندوز ۱۰ برای گوشی و یا… البته هنوز هم در هیچ منبع رسمی مطلبی منتشر نشده است. اگر چه این طور بنظر میرسد که مایکروسافت میخواهد تمام سیستم عامل را فقط با یک نام و ان هم ویندوز ۱۰ معرفی کند.

مایکروسافت لومیا 532 را با ویندوز 10 نام جدید سیستم عامل برای تلفن ها عرضه خواهد کرد
برای بزرگتر شدن عکس روی ان کلیک کنید

مطمئنا تا مایکروسافت چیزی را قطعی نکند نمیتوان مسئله ای را مشخص کرد و همه اینها جز ممکن ها هستند. امروز ۱ بهمن در ساعت ۸٫۳۰ منتظر اخبار قطعی از مایکروسافت باشید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept