مایکروسافت تصمیم دارد برنامه های اندروید را با کمترین تغییر کد به ویندوز ۱۰ موبایل بیاورد

برنامه های پورت شده اندروید در ویندوز موبایل کمترین تغییرات را داشته باشند "مایکروسافت"

مایکروسافت همانگونه که گفته است قصد دارد تا طبق پروژه ای به نام Astoria برنامه های اندروید را بوسیله برنامه های کامپیوتری مخصوصی به برنامه های ویندوز ۱۰ موبایل تبدیل کند. حال اطلاعات جدیدی از این پروژه لو رفت.

طبق این اطلاعات که به بیرون درز کرده هیچ نیازی نیست که کدی را به کد های اندروید برنامه اضافه کرد تا آن را به برنامه ویندوز ۱۰ موبایل تبدیل کند. فقط زمانی نیاز به این تغییر است که از خدمات گوگل پلی در برنامه استفاده شده باشد. همچنین مایکروسافت برنامه و ابزار های Project Astoria را برای هر دو سیستم عامل ویندوز و مک منتشر خواهد کرد.

مایکروسافت در حال حاضر در حال کار بر روی نسخه اول برنامه Project Astoria است و در نسخه آزمایشی است و برخی محدود از برنامه نویسان با آن سروکار دارند. در پایان سال ۲۰۱۵ این ابزار برای تمام برنامه نویسان عرضه خواهد شد. دقیقا همین ابزار برای سیستم عامل آی او اس نیز وجود دارند یعنی ابزاری که میتوانند برنامه های گوشی های آیفون و سیستم عامل iOS را به ویندوز ۱۰ موبایل تبدیل کند و مایکروسافت به موازات در حال کار بر روی آن پروژه نیز هست تا در نهایت یک استور قوی از برنامه ها را در ویندوز ۱۰ داشته باشیم.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept