مایکروسافت برنامه Windows Phone Recovery Tool را بعد از مشکلات ویندوز ۱۰ اپدیت کرد

اموزش دانگرید و برگشت از ویندوز 10 به ویندوز فون 8.1

مایکروسافت بعد از اینکه کاربرانی که از پیش نمایش ویندوز ۱۰ به ویندوز فون ۸٫۱ دانگرید کرده بودند و به مشکل خورده بودند، تغییراتی را بر روی برنامه Windows Phone Recovery Tool خود پیاده کرد.

این مشکل برای کاربرانی بود که ابتدا طبق برنامه windows insider گوشی خود را به پیش نمایش ویندوز ۱۰ اپدیت کرده بودند و سپس بدلیل مشکلات این نسخه از پیشنمایش ویندوز ۱۰ خواسته بودند به ویندوز فون ۸٫۱ باز گردند. و هنگامی که با برنامه Windows Phone Recovery Tool سعی در بازگشت یا همان دانگرید داشتند با مشکلات مختلفی روبه روش شدند و دیگر نتواسنتند کار را به اتمام برسانند.

البته که این مشکل برای کاربران محدودی بود، که چند کاربر نیز در سایت ما چنین مشکلی را داشتند که با صفحه قرمز رنگ روبه رو میشدند و یا اینکه گوشی شان خاموش شده و دیگر روشن نمیشد.

مایکروسافت در اینباره گفت که ما سرعت انتقال دیتا را در برنامه از ۲ مگابایت به ۱۲۸ کیلوبایت و سرعت نوشته شدن دیتا ها را از ۸ مگابایت به ۵ مگابایت کاهش میدهیم تا با سرعت کاربران و گوشی انها نیز هماهنگ باشد. این سرعت بالا باعث میشد که گوشی کاربر بخاطر دیتا بالا کم بیاورد و حافظه مموری با مشکل روبه رو شود و در برابر سرعت دیتا کم بیاورد و مایکروسافت با کم کردن این سرعت این مشکل را برطرف کرده است، حداقل در ازمایش هایش.

برای دریافت این تغییرات پیام وجود اپدیت که برای برنامه Windows Phone Recovery Tool منتشر میشود را تایید کنید و برنامه را اپدیت کنید تا برنامه بصورت خودکار اپدیت شود. بعد از اینکه ادیت تمام شد قبل از شروع ریکاوری ابتدا برنامه را بسته و دوباره ان را باز کنید.

مایکروسافت سعی کرده این مشکل را برای گوشی های لومیا ۵۲۰ و لومیا ۵۲۱ قطغا برطرف کند و در مورد دیگر کاربرانی که چنین مشکلی را داشته اند با انها در ارتباط باشد که ایا با این قضیه مشکلشان حل شده است. مایکروسافت همچنین گفت بدنبال جستجوی کاربرانی است که گوشی های انان نیز در دانگرید brick شده است و مشکل انها را برطرف کند.

منبع: مایکروسافت

2 نظرات
  1. مهرداد کاربر می گوید

    سلام خسته نبشید
    آخرین نسخه پایدار gdr1 یا gdr2? اگر من ناگرید کردم gdr1 میگیرم یا gdr2؟؟؟

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      سلام
      شما به نسخه اولیه ویندوز فون ۸ برمیگردید بدون داشتن اپدیت هاش

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept