مایکروسافت: اگر شرکا ویندوز فون نسازند خودمان خواهیم ساخت

مایکروسافت اگر همکاران ویندوز فون نسازند خودمان خواهیم ساخت ساتیا نادلا satya nadella

مایکروسافت یک کنفرانس داشت که در آن در مورد مسائل مختلف با همکاران و دیگر شرکت هایی روی صحبت داشت و در مورد مسائل مختلف با دیگر شرکت ها و کارخانه های همکار صحبت کرد. در اینجا میخواهیم به مسئله کوتاهی در این کنفرانس که راجع به بخش گوشی های مایکروسافت بود بپردازیم.

در پایان کنفرانس یکی از خبرنگاران با رئیس مایکروسافت یعنی ساتیا نادلا توانست مصاحبه کند و تمرکز سوالاتش را بر روی ویندوز فون گذاشت.

استراتژیک مایکروسافت به این ترتیب است که به دیگر شرکت ها نیز اجازه میدهد تا دستگاه های ویندوز فونی تولید کنند. مایکروسافت در این زمینه گفت:

“اگر هیچکدام از شرکت های همکار دستگاه ویندوزی نسازند ما خودمان آنها را میسازیم. دستگاه های لومیا همیشه خواهند بود و من نمیترسم از اینکه این حرف را بزنم.”

“اگر تعداد خیلی زیادی از شرکا وجود داشته باشند، ما یک نقشه و هدف داریم. اگر هیچ شرکایی وجود نداشته باشد، ما یک نقشه و هدف داریم. ما گوشی هایمان را در سه دسته مختلف عرضه خواهیم کرد و من فکر میکنم این مسائل واضح خواهند شد چون مردم آن را خواهند دید.”

این مسئله سه دسته کردن گوشی ها را ساتیا نادلا بیان کرده بود و گفته بود برای اینکه تمرکز بهتری داشته باشند و محصول بهتری را ارائه دهند، دیگر تا میتوانند گوشی تولید نمیکنند، بلکه گوشی ها را به سه دسته تقسیم میکنند و تمرکز خود را بر روی این سه دسته گوشی های ارزان قیمت – میان رده و پرچمدار میگذارند تا در این سه بخش گوشی های بهتر و محبوب تری را برای کاربران خودشان عرضه کنند.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept