مایکروسافت ارزان ترین گوشی خود نوکیا ۲۱۵ با قابلیت اتصال به اینترنت عرضه کرد

شرکت مایکروسافت گوشی مقرون به صرفه‌ای را با برند نوکیا با قیمت ۲۹ دلار معرفی کرد این گوشی یکی از ارزان ترین گوشی هایی هست یا شاید بهتر ، از معدود گوشی های ارزان قیمتی است که قابلیت اتصال به اینترنت را دارد. این گوشی در دو مدل تک سیم و دوسیم کارته عرضه میشود.

مایکروسافت ارزان ترین گوشی خود نوکیا 215 با قابلیت اتصال به اینترنت عرضه کرد

شما با استفاده از نوکیا ۲۱۵ می توانید برنامه هایی مانند فیس بوک ، مسنجر، توییتر، جستجوی بینگ و آب وهوا MSN و همچنین مروگر اپرا مینی را در آن اجرا کنید این حداقل امکاناتی است که کاربران هر روزه با آن سر وکار دارند.

نوکیا ۲۱۵ تنها از شبکه مخابراتی ۲G پشتیبانی می‌کند و درصدد است بازارهای گوشی‌های ارزان‌قیمت را به اختیار خودش در آورد. از مشخصات سخت‌افزاری این گوشی می‌توان به صفحه‌نمایش ۲٫۴ اینچی QVGA با رزولوشن ۳۲۰ در ۲۴۰ پیکسل، دوربین ۰٫۳ مگاپیکسلی، چراغ قوه و رادیو  FM اشاره کرد. همچنین این گوشی قادر است از طریق اتصال بلوتوث با لوزام جانبی مانند اسپیکر ارتباط برقرار کند.

همچنین مایکروسافت اعلام کرده است این گوشی با یک بار شارژ ۲۹ روز آماده به کار می باشد این گوشی ابتدا در خاورمیانه و بعد از آن در سراسر جهان در دسترس خواهد بود.

دانلود ویدیو

1 نظر
  1. علیرضا کاربر می گوید

    اینترنت این گوشی به دلیل فیلتر بودن سرورهای اپرا مینی تو ایران متاسفانه قابل استفاده نیست.

    پلت فرم استفاده شده رو این گوشی هم از برنامه های جاوا پشتیبانی نمی کنه یعنی برنامه جدیدی نمی تونید روش نصب کنید.

    کیفیت دوربینش خیلی پایین هست

    باتری نوع دو سیم کارته اش برای استفاده معمول بیشتر از ۴ تا ۵ روز دوام نمیاره

    پخش موسیقی و رادیوش خوبه

    صفحه اش برای دیدن فایلهای ویدیویی اندازه و رزولوشن قابل قبولی داره ( به شرط اینکه فایل ویدیویی فرمت قابل پخش را داشته باشه)

    چراغ قوه اش هم بعضا خیلی به درد می خوره

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept