لومیا ۹۳۰ بهتر از گلکسی S6 edge در optical stabilization + ویدیو

مقایسه-لومیا-930-در-برابر-سامسونگ-گلکسی-S6-edge

همه ما با پرچمدار ویندوز فون یعنی لومیا ۹۳۰ اشنا هستیم، یک گوشی با صفحه نمایش ۵ اینچی و دوربین ۲۰ مگاپیکسلی، ۲ گیگابایت رم و پردازنده اسنپ دراگون ۸۰۰ یک غول جدی محسوب میشود. اما خب مسلما اگر بخواهیم پرچمدار جدید اندرویدی را با این پرچمدار بیش از یکسال پیش یعنی گلکسی S6 edge مقایسه کنیم از لحاظ سخت افزاری فقط کمی ضعیف تر است که در عمل اصلا مشخص نیست.

قابلیت optical stabilization ویژگی خوبی است که در ان دوربین عکاسی گوشی قابلیت لرزش بسیار کمی را دارد و این را هنگامی انجام میدهد که دست شما میلرزدو باعث میشود لرزش گوشی لرزش دست شما را خنثی کند و دوربین در جای خود ثابت باشد و عکسی صاف داشته باشید. این ویژگی خیلی قبلتر در گوشی های لومیا قرار داشت اما همانطور که میدانید تازه گوشی های دیگر این قابلیت را به گوشی های خود اضافه کرده اند مخصوصا شرکت اپل که کلی هم روی این قابلیت سال های پیش مانور داد که مثلا کارمون عالی بوده الان که تازه روی گوشی ایفون ۶ این قابلیت رو اضافه کرده ایم. یکی از گوشی های دیگر نیز سامسونگ گلکسی S6 edge است.

سامسونگ در کنفرانس MWC حرکتی ساده انجام داد. دو گوشی را بر روی سطحی صاف و البته لرزان قرار داد تا به مردم نشان دهد که قابلیت تثبیت سازی تصویر یا optical stabilization سامسونگ گلکسی S6 edge چگونه بقیه را شکست میدهد. اما فیلمی که منتشر شده خیلی جالب است.

دانلود ویدیو

در ویدیو مشاهده میکنید که گوشی جدید پرچمدار سامسونگ در بازی خودش علیه گوشی لومیا ۹۳۰ شکست میخورد و  لومیا ۹۳۰ بهتر از گلکسی S6 edge در optical stabilization عمل میکند.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept