لومیا ۸۳۰ دیگر تولید نخواهد شد فقط بعد از ۱۰ ماه از شروع تولید آن

بررسی تخصصی نوکیا لومیا 830 Nokia Lumia

لومیا ۸۳۰ رسما در برلین و سال ۲۰۱۴ معرفی شد و بعد از چند هفته وارد بازار جهانی شد و به فروش جهانی رسید. اما مایکروسافت خیلی سریع تصمیم گرفته است تا این گوشی ۵ اینچی را بازنشسته کند و در حالیکه فقط ۱۰ ماه از اولین عرضه این گوشی گذشته است.

بر اساس منبع که گفته شده گوشی های unlocked لومیا ۸۳۰ در استور مایکروسافت با عبارت “End of Life” (EOL) علامت گذاری شده اند که به این معناست که هیچ گوشی لومیا ۸۳۰ جدیدی دیگر تولید نخواهد شد.

گوشی لومیا ۸۳۰ صفحه نمایش ۵ اینچ و ۷۲۰p با پردازنده ۱٫۲GHz و پردازشگر ۴۰۰ است، ۱ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد. همچنین یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی و باتری با ظرفیت ۲۲۰۰ میلی آمپری را داراست. زمانی که مایکروسافت این گوشی را عرضه کرد به آن نام “پرچمدار ارزان قیمت” را داد. در آینده و با انتشار رسمی ویندوز ۱۰ موبایل پرچمدار های واقعی را خواهیم داشت. و البته این را متوجه باشید که مایکروسافت اگر چه دیگر لومیا ۸۳۰ تولید نخواهد کرد ولی از آن کامل پشتیبانی میکند.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept