برخی کاربران لومیا ۶۴۰ اکنون نمیتوانند پیش نمایش ویندوز ۱۰ برای گوشی را نصب کنند

مایکروسافت از لومیا 640 با پشتیبانی از دوسیم کارت رونمایی کرد

مایکروسافت امروز اعلام کرد که برخی کاربران که گوشی لومیا ۶۴۰ دارند نمیتوانند پیش نمایش ویندوز ۱۰ برای گوشی را فعلا نصب کنند و این مشکل برای نسخه ویندوز فون ۸٫۱ در این گوشی هاست.

مایکروسافت در انجمن پشتیبانی خود در مورد این مشکل اطلاعاتی داد:

“اگر لومیا ۶۴۰ شما با ویندوز فون ۸٫۱ با نسخه ای بالاتر از ۸٫۱۰٫۱۵۱۱۶٫۱۲۵ است، شما اکنون نمیتوانید به پیش نمایش ویندوز ۱۰ برای گوشی اپدیت کنید.”

“من میدانم که این قضیه ناامید کننده است. این مسئله موقت است و موقعیت دائمی نیست. بدون اینکه به جزئیات تکنیکی حرفه ای وارد شویم، خیلی خلاصه برایتان میگویم، اگر شما با نسخه ای بالاتر از انچه گفته شد هستید و به پیش نمایش ویندوز ۱۰ برای گوشی اپدیت کنید، اگر با هر مشکلی روبه رو شوید دیگر نخواهید توانست تا به ویندوز فون ۸٫۱ بازگردید.”

همچنین مایکروسافت در ادامه گفت ” بطور فعال در حال بررسی راه حل جایگزین” برای حل کردن این موقعیت است. این مشکل کمی شبیه مشکلی است که گوشی های لومیا ۵۲۰ و لومیا ۵۲۵ داشتند. مشکلی که در برنامه Windows Phone Recovery Tool بود و با اپدیت این برنامه برطرف شد.

منبع: مایکروسافت

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept