لومیا ۵۲۰ و لومیا ۷۲۰ اپدیت ساین Cyan را دریافت کردند – رام هند India

لومیا 520 و لومیا 720 اپدیت ساین Cyan را دریافت کردند - رام هند India

اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه لومیا ۵۲۰ و لومیا ۷۲۰ اپدیت ساین Cyan را دریافت کردند. البته فعلا گوشی هایی با رام کشور هند

این بدان معناست که این گوشی ها توانسته اند اپدیت ویندوزفون ۸٫۱ را از مایکروسافت دریافت کنند. اگر شما هم از جمله کسانی هستید که گوشی خود را به ویندوزفون ۸٫۱ نسخه دولوپر اپدیت کرده اید و اکنون اپدیت رسمی برای گوشی شما منتشر شده است، اگر در قسمت اپدیت گوشی شما پیغام ” گوشی شما بروز است” را نشان میدهد در صورتی که میدانید اپدیت برای گوشی شما امده است. پس باید گوشی خود را بوسیله اموزشی که در سایت قرار دادیم به ویندوزفون ۸ دانگرید کنید و سپس اپدیت رسمی را دریافت کنید.

در حالیکه این خبر خیلی خوبی است که لومیا ۵۲۰ این ماه توانست اپدیت ساین را دریافت کند، خبر دریافت اپدیت توسط گوشی های لومیا ۷۲۰ کمی سورپرایز کننده بود چون در برنامه های منتشر شده تا ماه اینده این گوشی نباید اپدیتی را دریافت میکرد. لومیا ۱۰۲۰ نیز در هند اپدیت ساین را دریافت کرده است در حالیکه گوشی های لومیا ۹۲۰ – ۸۲۰ – ۶۲۰ و ۸۲۵ احتمالا تا ماه دیگر باید صبر کنند.

برای اطلاع از تمامی مدل ها و کشور هایی که اپدیت ساین را دریافت کرده اند به صفحه اختصاصی اپدیت لومیا ساین Lumia Cyan در سایت ” ویندوزفون پرو ” مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept