قطع شدن موقت کورتانا Cortana برای برخی کاربران ویندوزفون

قطع شدن موقت کورتانا Cortana برای برخی کاربران ویندوزفون

کورتانا Cortana هنوز در نسخه بتا قرار دارد و بنابراین ما انتظار داریم برخی مشکلات در همین مراحل اولیه منتشر شدن آن وجود داشته باشد. از دیشب این سناریو برای برخی کاربران به واقعیت پیوست.

از ساعاتی از دیشب برخی کاربران ویندوزفون با مشکلی روبه رو شدند که هنگام اجرای کورتانا با اروری Eror مواجه شده و قادر به استفاده از ان نبودند. بطور خاص کورتانا چنین جوابی را میداد: “My suggestion well is dry. Try back later or add some more interests.” به این معنی است که ” پیشنهادات من خشک (تمام یا غیرفعال) شده است، بعدا بازگردید و یا راه دیگری برای جوابتان پیدا کنید”. به همین ترتیب زمانی که شما از کورتانا سوالی بپرسید ممکن چنین پاسخی به شما بدهد: “I’m sorry, the internet and I aren’t talking right now.” یعنی: ” متاسفم، من و اینترنت نمیتونیم فعلا پاسخگو باشیم”. و قطعا این مسئله نشان میدهد که مایکروسافت در حال انجام برخی تغییرات بر روی سرور های خود میباشد.

جالب توجه است که این قضیه قطع شدن کورتانا نشان میدهد که این دستیار صوتی چقدر متکی به سرور های مایکروسافت است. توانایی که نشان میدهد مایکروسافت در هر لحظه میتواند کورتانا را بصورت لحظه ای و پویا آپدیت و دستکاری کند، همانطور که در گذشته گفتیم کورتانا بر اساس دستورات HTML نوشته شده و برای آپدیت نیازی به این ندارد که یک آپدیت را ما دانلود و نصب کنیم و بطور مستقیم مایکروسافت میتواند اینکار را انجام دهد(بدون هیچ اپدیتی از طرف ما). بنابراین اگر شما فعلا درخواستی از کورتانا داشته باشید ممکن است با شکست روبه رو شوید.

خوشبختانه مثل تمام مشکلاتی که برای چیزهایی که بر اساس اینترنت هستند، پیش می آید، این مسئله نیز بزودی حل خواهد شد. زمان دقیق و مشخصی از اینکه این قطع شدن تا چه زمانی ادامه خواهد داشت وجود ندارد و البته باید توجه کنیم که این مشکل فقط برای برخی کاربران ویندوزفون بوجود آمده است.

آیا کورتانا برای شما هنوز فعال است؟

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept