فعال کردن شارژ وایرلس برای لومیا ۶۴۰ XL توسط کاربری حرفه ای

فعال کردن شارژ وایرلس برای لومیا 640 XL توسط کاربری حرفه ای (1)

مایکروسافت تصمیم داشت تا گوشی لومیا ۶۴۰ XL اش از قابلیت شارژ وایرلس پشتیبانی کند ولی در اخرین لحظات این تصمیم را متوقف کرد و سخت افزار لازم را از روی گوشی برداشت. اکنون یک کاربر ویندوز فونی روشی را برای خود ساخته است که بوسیله آن توانسته شارژ وایرلس را به این گوشی بازگرداند.

کاربری به نام Yang Hu این مسئله را بیان کرد که هنوز در پشت گوشی لومیا ۶۴۰ XL چهار اتصال که برای پشتیبانی از شارژر وایرلس بودند قرار دارد و این ارتباطات دقیقا همچون گوشی لومیا ۹۲۰ هستند که در پشت آن قرار دارد. Yang Hu در مورد این اتصالات و اینکه چگونه باید ارتباط ها وصل شوند تحقیق کرد و توانست شارژ وایرلس را به این گوشی بازگرداند و لومیا ۶۴۰ XL بخوبی شارژ شود.

فعال کردن شارژ وایرلس برای لومیا 640 XL توسط کاربری حرفه ای (1)

مشخصا این فرآیند و آزمایش برای کاربران معمولی و همه نیست و چون کاریست که در جهت تغییر سخت افزار اصلی گوشی صورت میگیرد گارانتی گوشی را نیز باطل میکند (هر چند لومیا فعلا در ایران هیچ گارانتی رسمی ندارد). ولی اگر شما میخواهید این قابلیت را به گوشی خود برگردانید و کمی مهندسی کنید میتوانید منبع را مطالعه کنید. توصیه میکنم اگر بخودتان خیلی اطمینان دارید اینکار را انجام دهید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept