عکس جدید گوشی HTC One W8 با سیستم عامل ویندوزفون نشان داده شد

عکس جدید گوشی HTC One W8 با سیستم عامل ویندوزفون نشان داده شد

در مطالب قبلی خبر منتشر شدن گوشی پرچمدار اچی تی سی HTC یعنی One را با سیستم عامل ویندوزفون برای شما قرار دادیم. در سایت Verizon و Telfort اکنون عکس هایی از این گوشی قرار داده شده است.

در سمت چپ سایت تلفورت در قسمت گوشی ها و قسمت گوشی های اچ تی سی و البته گوشی های جدید میتوانید عکس یک گوشی One را که بصورت اورجینال با سیستم عامل اندروید منتشر شده بود مشاهده کنید که با سیستم عامل ویندوزفون قرار گرفته است.

قبلا در اخبار گفت شده بود که در تاریخ ۲۱ اگوست اچ تی سی میخواهد گوشی را عرضه کند که تحت اپراتور وریزون است و این عکس بر روی سایت تلفورت میتواند تایید کننده این قضیه باشد که این گوشی همان گوشی است که اچ تی سی میخواهد معرفی کند.

شرکت اچ تی سی در تاریخ ۱۹ اگوست یک کنفرانس و البته با تعداد محدودی بازدید کننده دارد و احتمال خیلی قوی میخواهد گوشی HTC One W8 را معرفی کند. ایا HTC One W8 با سیستم عامل ویندوزفون عرضه خواهد شد؟ اخبار در این مورد پوشش کامل خواهند داده شد با ما همراه باشید.

منبع: telfort

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept