عکس های لو رفته از لومیا ۸۳۰ گوشی جدید ویندوزفونی در رنگ های مختلف

عکس های لو رفته از لومیا 830 گوشی جدید ویندوزفونی

عکس های لو رفته از لومیا ۸۳۰ منتشر شدند که در انها میتوان سه رنگ مختلف سبز و نارنجی و زرد و اطراف و دکمه ها و پورت های گوشی را مشاهده کرد.

شرکت چینی ویبو Weibo عکس هایی را از گوشی جدید وینوزفونی مایکروسافت منتشر کرد که همان گوشی معرفی نشده ویندوزفون۸٫۱ لومیا ۸۳۰ است. در عکس های منتشر شده توسط این اکانت میتوانید اطراف قاب گوشی و رنگ زرد ان را مشاهده کنید. در مطالب قبلی نیز خبری در این باره بعنوان منتشر شدن لومیا ۸۳۰ در سه نسخه مختلف منتشر کردیم که تحت سه اپراتور Verizon Wireless, AT&T و T-Mobile بود.

عکس های لو رفته از لومیا 830 گوشی جدید ویندوزفونی

در عکس های دیگری که از منبع چینی منتشر شده است شما میتوانید قاب های مختلف و رنگارنگ این گوشی را مشاهده کنید. عکس ها از منبعی به نام Baidu منتشر شده اند که در عکس ها میتوان سه رنگ سبز، زرد و نارنجی را مشاهده کرد. در عکس ها همچنان میتوانید دکمه های نویگیشن نوار پایینی را مشاهده کنید که هم بصورت مجازی و هم بصورت فیزیکی وجود دارند و میتوان گفت این عکس از یک یک نمونه ازمایشی است تا اینکه مطابق نمونه اصلی باشد.

عکس های لو رفته از لومیا 830 گوشی جدید ویندوزفونی عکس های لو رفته از لومیا 830 گوشی جدید ویندوزفونی عکس های لو رفته از لومیا 830 گوشی جدید ویندوزفونی

خبرهای زیادی از این گوشی جدید ویندوزفونی منتشر شده که هر لحظه این گوشی را جالبتر میکند. بنظر شخصی من دوربین اگر این گوشی با دوربین ۲۰٫۱ مگاپیکسل منتشر شود همانطور که در خبر قبلی گفته شده بود، دیگر نمیتوان گوشی را یک میان رده دانست چون در این صورت گوشی میان رده ویندوزفون دارای بهترین دوربین در بین دیگر پرچمدارها خواهد بود و مسلما این دوربین بر روی قیمت گوشی نیز اثر خواهد گذاشت و ان را گرانتر میکند.

در نهایت باید منتظر کنفرانس ماه سپتامبر مایکروسافت در برلین المان باشیم و ببینیم این عکس ها تا چقدر به واقعیت نزدیک هستند و چه چیزی رونمایی خواهد شد. نظر شما راجع به این گوشی چیست؟

منبع: Weibo & Baidu

1 نظر
  1. payam کاربر می گوید

    ba kami Deghat mishe fahmid ke photoshope

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept