عکس های خود را به کره زمین تبدیل کنید با Tiny Planet برای ویندوز فون

عکس های خود را به کره زمین تبدیل کنید با برنامه عکاسی Tiny Planet

یک برنامه عکاسی خیلی جالب که عکس های شما را همچون کره زمین گرد و دایره ای میکند و انها را همچون یک سیاره کوچک میسازد. فقط چند ثانیه به برنامه عکاسی Tiny Planet فرصت دهید تا عکس های شما را (افقی یا پانوراما بهتر هستند) شما را به یک سیاره کروی کوچک تبدیل کند.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/102ebb13-2fe8-4cf7-b9ad-3d954712bd2a?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

نحوه تبدیل عکس به یک سیاره دایره و کروی همچون کره زمین

  • ابتدا گزینه باز کردن را بزنید تا از بین عکس هایتان یکی را انتخاب کنید و یا اینکه بوسیله دوربین یک عکس جدید بیاندازید. عکس هایی که در حالت افقی گوشی انداخته اید بهتر اند و یا عکس های پانوراما که خیلی عالی هستند برای این افکت، سپس عکس سیاره ای شما ساخته میشود.
  • گزینه Tunnel میتواند بین عکس شما را همچون یک تونل خالی کند و اگر ان را خاموش کنید وسط عکس بهم چسبیده خواهد بود.
  • اگر انتهای چپ و راست عکس شما بهم شبیه باشند نتیجه بهتری خواهید داشت و اگر چپ و راست عکس بهم نمیخوردند میتوانید از گزینه Mirror استفاده کنید.
  • از گزینه های Zoom – Rotation و Twist نیز در اخر استفاده کنید تا عکستان هر چه زیباتر در عکس قرار  گیرد و نتیجه بهتری دهد.
  • حال اگر نتیجه باب میلتان بود میتوانید ان را ذخیره کنید و یا اینکه گزینه Reset را بزنید تا به حالت اولیه بازگردد.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/ef92ba6a-4035-4a50-b3de-ac4214da2e6d?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

بهمین راحتی با برنامه عکاسی Tiny Planet ویندوز فون میتوانید عکس های خود را همچون یک کره گرد بسازید و یک افکت زیبا را روی انها پیاده کنید و برای اینکار فقط چندثانیه وقت لازم است. این برنامه ویرایش عکس فقط ۱ مگابایت حجم دارد.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept