صحبتی با کاربران

با سلام خدمت کاربران همیشگی ویندومگ؛

در این چند وقت اتفاقاتی پیش اومد و برنامه ریزی های سایت رو خیلی بهم ریخت. اینکه میگم اتفاق منظورم این نیست که تمام اتفاق هایی که افتاده بد بود یا باعث مشکل شده. خیلی از این اتفاقا خوب بود و باعث خیلی تغییرات خوب شد. گفتم این تغییرات را با شما در میان بزارم. هم به این دلیل که شما کاربران ویندومگ، باید بدونید که چه اتفاقاتی افتاده و چه تغییراتی انجام شده و چه تغییراتی قراره انجام بشه.

به احتمال زیاد شما هم متوجه شدید که چند وقت بود زمان ارسال پست ها خیلی نا منظم شد و بعد از چند وقت خیلی دیر به دیر پستی روی سایت قرار می گرفت. دلیل این هم فقط و فقط اتفاقاتی بود که پیش اومد. بزرگترین اتفاقی که پیش اومد این بود که سایت ویندوز آرنا هم به ویندومگ پیوست و الان مدیریت هر دوی این وب سایت ها رو، تیم ویندومگ بر عهده داره. این یک اتفاق خیلی بزرگ و خوب بود، مخصوصا برای ما (تیم ویندومگ)، چرا که تونستیم با کاربران بیشتری آشنا بشیم. (کاربران ویندوز آرنا) از طرفی هم این اتفاق و این همکاری و یکی شدن وب سایت ها، مسئولیت خیلی بزرگی رو برای ما به وجود آورده. اینکه باید کارهای جدیدتری بکنیم، ایده های بزرگتر و تلاش بیشتر.

بزرگتر شدن جامعه ویندومگ، توسعه حیطه کاری وب سایت و رشد روز افزون محبوبیت مایکروسافت در بین کاربران ایرانی دلایلی هستند که باعث شدند تا بعد از یه وقفه کوتاه، با ایده های بزرگتری برگردیم و کار ویندومگ رو از سر بگیریم. این ایده ها قراره در زمان های مناسب و مشخص شده ارائه بشن و ازتون میخوایم که ما رو در این راه کمک کنید.

اولین ایده ای که اجرا شد، این بود که بتونیم یک راه دو طرفه با کاربران داشته باشیم. یک راهی که کاربرا بتونن نظرات و پیشنهاداتشونو برامون ارسال کنن، در خواست هاشونو برامون بفرستن و … . “به ما ایده بدید” عنوانی هست که برای این فعالیت در نظر گرفتیم.

برای آشنایی بیشتر با این روش و آموزش استفاده از ان، به این صفحه مراحعه کنید

[mks_button size=”medium” title=”به ما ایده بدید!” style=”rounded” url=”https://windomag.com/%d8%a7%d8%b1%d8%b3%d8%a7%d9%84-%d8%a7%db%8c%d8%af%d9%87-%d8%af%d8%b1-trello” target=”_blank” bg_color=”#1e73be” txt_color=”#FFFFFF” icon=”” icon_type=””]

همچنین، شما می توانید از طریق فرم تماس با ما، با ما در ارتباط باشید.

یکی دیگر از مشکلاتی که کاربران با آن مواجه هستند، بخش “پرسش و پاسخ” هست. خیلی از کاربران با مشکلاتی مواجه میشن و جایی نیست که بتونن راه حلی برای این مشکل پیدا کنن. ایده ای که ما برای این مشکل در نظر گرفتیم، راه اندازی بخشی به نام “پرسش و پاسخ” هست. هر چند این بخش هنوز به مرحله اجرای کامل نرسیده ولی شما فعلا میتونید از طریق صفحه پرسش و پاسخ، سوال هاتون رو برای ما ارسال کنید و ما در اولین فرصت به آنها پاسخ میدیم. به زودی این بخش به طور کامل با امکانات ویژه اجرا خواهد شد.

[mks_button size=”medium” title=”ورود به صفحه پرسش و پاسخ” style=”rounded” url=”https://windomag.com/%d9%be%d8%b1%d8%b3%d8%b4-%d9%88-%d9%be%d8%a7%d8%b3%d8%ae-2″ target=”_blank” bg_color=”#1e73be” txt_color=”#FFFFFF” icon=”” icon_type=””]

نظر شما در مورد این اتفاق و این تغییرات چیه؟ این ایده ها رو دوست دارید؟ لطفا نظراتتونو برامون ارسال کنید. قطعا نظرات شما در بهتر شدن سایت به ما کمک خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept