شایعه: اپدیت اول ویندوزفون ۸٫۱ توسط مایکروسافت تکمیل شد

lumia-930-1در اخبار گذشته گفته شد که ویندوزفون ۸٫۱ دو اپدیت را در سال ۲۰۱۴ دریافت خواهد کرد، یکی در ماه July و دیگری در ماه November. همانگونه که قبلا شناخته شده این آپدیت ها با نام GDR (general distribution releases) منتشر خواهند شد که برخی ویژگی های جدید را به سیستم عامل اضافه خواهند کرد، بهینه سازی ها و پیشرفت ها، و رفع کردن مشکلات ویندوزفون را بهمراه خواهند داشت. سایت خبری Neowin گزارش داد که اولین آپدیت در حال تکمیل شدن بوسیله تیم CXE team و در هفته اینده این آپدیت را آماده خواهند کرد. اگر دقت کنیم، آپدیت اول یا GDR1 در برنامه ریزی وجود داشت و طبق آن عمل شد.

هنگامی که این آپدیت توسط تیم مدیریتی ویندوزفون تکمیل شود برای OEM ها و شرکت های همکار فرستاده خواهد شد تا بررسی های تکمیلی را انجام دهند. انتظرا میرود که این آپدیت حدود چندماه ( یکی دوماه یا کمی بیشتر) منتشر شود و البته هنوز کاربران در حال دریافت ویندوزفون ۸٫۱ هستند. همچون آپدیت قبلی نیز کسانی که برنامه Preview for Developer را داشته باشند میتوانند ان را سریعتر دریافت کنند( البته با توجه به تجربیات بسیاری از کاربران ویندوزفون توصیه میکنم نسخه پیش نمایش رو دریافت نکنید!).

شایعه: اپدیت اول ویندوزفون 8.1 توسط مایکروسافت تکمیل شد

مایکروسافت حدود دوماه پیش کار بر روی ویژگی ها و آپدیت اصلی ویندوزفون ۸٫۱ را تمام کرد و اکنون کاربران سراسر دنیا به آرامی در حال دریافت این آپدیت میباشند. خب این آپدیت راحتتر از اپدیت اصلی ویندوزفون ۸٫۱ منتشر خواهد شد چون از اهمیت کمتری برخوردار است و ویژگی های این اپدیت اضافه شدن قابلیت پوشه بندی کاشی ها در صفحه اصلی است که بصورت اتفاقی توسط مایکروسافت چندوقت پیش لو رفت.

مایکروسافت با حرکت در جهت برنامه ریزی خود در تلاش است تا در حرکت در فضای تلفن همراه را کسب کند و این در حالیست که هنوز اندروید و آی او اس در حال حکمفرمایی در این فضا هستند.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept