ویدیو شارژ شدن لومیا ۹۳۰ با میوه ، با طبیعی ترین روش ممکن

ویدیو شارژ شدن لومیا 930 با تعداد زیادی سیب و سیب زمینی

مایکروسافت در اخرین ویدیو تبلیغاتی اش، جدیدترین گوشی موجود در فروشگاه هایش، لومیا ۹۳۰ را نشان داد که این اسمارتفون با مجموعه ای از ۸۰۰ سیب و سیب زمینی در جایی خارج از فروشگاه های مایکروسافت شارژ میشود.

در این نمایشگاه کوچک توانستند از سیب زمینی انرژی الکتریکی تولید کنند. این انرژی را مدیون متابولیسم هایی هستیم که در داخل سیب زمینی اتفاق میوفتند زمانیکه از انها یک میخ عبور دهیم و با یک سیم میخ ها را بهم وصل کنیم یک اختلاف پتانسیل تشکیل میشود. این حرکت نمایشی توسط Charland که قبلا هم از این کارا کرده بود، با درخواست مایکروسافت بر روی لومیا ۹۳۰ انجام شد.

لینک دانلود ویدیو

این عمل در جایی خارج از مرکز فروش لندن مایکروسافت انجام شد و در ویدیو عکس العمل افرادی که با دیدن شارژ شدن گوشی با تعداد زیادی سیب زمینی و سیب شگفت زده شده اند را میبینیم.

اینکار یه حرکت هوشمندانه برای جذب مشتری و معرفی محصول لومیا ۹۳۰ و باقی محصولات الکترونیکی محسوب میشود. همه ما این تعداد میوه برای اینکه گوشی خود را شارژ کنیم نداریم و دیدن چنین صحنه هایی جالب و جذاب است و البته به ما نشان میدهد که در اینده میتوان از چنین انرژی هایی نیز استفاده کرد.

نظر شما در مورد ویدیو چیست؟ ایا شما هم اینکار را حرکتی هوشمندانه برای معرفی لومیا ۹۳۰ در UK میدانید؟

نظرات بسته شده است.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept